Lainaa:
(trj @ Elo. 19 2011,17:21) kirjoitti
Ok. ei siis voi olla bensassa vikaa.
Olisko ideoita mitä tuossa Yamahassa on vikana, kun eilen ajettiin sillä 1,5 tuntia ilman ongelmia (bensan vaihdon jälkeen siis) ?
Itse olen sitä mieltä että tuossa 10 litran kannullisessa menovettä on nyt jotain vialla, en vaan tiedä mitä tai mistä ne ongelmat on suljetussa kannussa olevaan liemeen tulleet.
Käyntihäiriön syntyyn ja korjaantumiseen kun ainoat muuttujat on mopon sijainti ja polttoaine. Tietysti tankin purkaminen saattoi liikuttaa jotain johtoja tms...
Sijainnin en usko vaikuttavan käymiseen, kun monet muut mopot ovat kyseisellä radalla kuitenkin toimieet (Tietysti valkeakosken ilmassa saattaa olla jotain muutakin kuin pahat hajut ja Saarioisen rasvantuoksut voi vaikuttaa ainakin kuskin ajohalukkuuteen).
Laitampa tuon "viallisen" menoveden Hondaan ja katson miten käy.
Oli muuten 98E5 polttoaineena... eikä paljon parjattu 95E10. Enkä kaipaa todisteita, kunhan vaan lähinnä halusin tietää onko jollain vastaavia kokemuksia.
Itse kun en ole ikinä käyttänyt talvisäilytyksessä polttoaineen stabilaattoreita tms. vaan polttoaine on jätetty talvisäilytykseen syksylla ja keväällä lähdetty samoilla polttoaineilla taas uuteen kauteen.
Polttoaineen säilytys tapahtui muovikannussa, viileässävarastossa...ehkä siinä syy. Ei kai muovikanisterista voi liueta polttoaineen joukkoon mitään ?