3 pyörää perätysten ollu täysnakuja. Nykyinen KTM 990 SM, jossa ajoasento on semmoinen pysty että tuulen riepotus motarilla on varmasti pahinta mahdollista luokkaa. Ehkä joku jalat eellä -customi vois olla vielä ikävämpi.
Mutta tottumiskysymys se on. Ei mulla ole mitään ongelmia motarilla kun nojaa vähän tuuleen tai kyyristyy, niin siellä mennään ongelmitta ihan samaa vauhtia tai kovempaa kuin muu liikennevirta eli 130+ mittarinopeuksia. Ja ajan paljon moottoritietä, melkein joka päivä työmatka hämeenlinnan motaria pitkin eestaas. Takki on varmaan syytä olla suht napakka, itse en ole huomannut että mun nahkatakki olis mitenkään parempi kuin mun goretakki. Molemmat aika hyvin istuvia, eivät lepata.
Mun mielestä kaikki katteet on nykyään /C:stä, kun ne aiheuttaa pyörteilyä. Tasainen puhina suoraan edestä on parempi. Kropan asento haetaan nopeuden mukaan sellaiseksi että käsillä ei ole sen enempää painoa kuin vetoakaan. Pystyasentoisella supermotolla tuo onnistuu kaikissa nopeuksissa 0-200 välillä, katetulla pyörällä ei. Joku windstopperi kaulaan ja varustus muutenkin kohdalleen, niin ei tule kylmäkään.
Eli mun mielipide on että nakupyörä on paras niin motarilla kuin muuallakin.
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif