Kerran oon käräyttäny,mutta pitää harkita jatkossa syy em. tekstiin:
Ajoin kerran Kehä ykköstä itäänpäin keskellä yötä n.klo 03.00 ja huomasin edessä ajavan auton poikkoilevan kaistalta toiselle,joten ajattelin sen olevan rattijuoppo.
Soitto poliisien hätänumeroon ja kerroin tilanteen,pyysivät *odottamaan linjalla ja ajamaan perässä,jos se olisi liikennettä vaarantamatta mahdollista.
Hetken päästä muty yhdistettiin partiolle ja he kyselivät tarkkaa sijaintia,hetken päästä tuli rampista poliisiauto mun ja rattijuopon väliin ja poliisit sanoivat,että voin mennä sinne mihin olin menossa alunperinkin.
Ajattelin,että tulipa tehtyä yön hyvätyö ja olin tyytyväinen itseeni siltä osin.
Seuraavana aamuna ma soi puhelin ja poliiisit halusivat,että menin antamaan lausunnon/kuulusteluihin poliisiasemalle.No ei siinä mitään ajattelin,että kai sitä voi mennä,kävin poliisilaitoksella ja kerroin tapahtuman.Meni n.3vko niin piti mennä uudelleen poliisilaitokselle ja samat vitun kyselyt uudelleen.
Kysyin,että mikä tässä nyt on ongelma,kun joudun juoksemaan kuulusteluissa todistajana,vaikka poliisit on saanut rattijuopon verekseltään kiinni?
Ei osannu/halunnu kuulustelija kertoa mitään järkevää syytä,mumisi jotain yleisestä käytännöstä
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/nixweiss.gif
Sen jälkeen en ole rattijuoppoa nähnyt,enkä taida nähdäkään...