(juka @ Syys. 12 2008,22:30) kirjoitti
ihan hyvä perus pyörä se on, eli ei kannata olettaa että busa olisi jotenkin täydellinen pyörä, (vaikka useat niin sanovat) painava, pitkä, ja kankea käsitellä hitaissa nopeuksissa,(esim. parkkipaikalla) sekä etujarru on naurettavan huono vakiona - tunnoton ja vaatii paljon voimaa. mutta moottori on tehokas ja helppo - vetää tyhjäkäynniltä rajottajalle kuminauhamaisesti, mutkiin sillä saa myös taitettua ihan hyvin vaikkakin kovemmassa kanttailussa painon tuntee, penkki äärettömän hyvä, perse ei puudu pidemmälläkään matkalla, ajoasento yllättävän pysty - matkaajoon sopiva,
niin ja itse olen 190 pitkä ja hyvin pystyy ajamaan pitenpääkin matkaa vaikka mittaristosta ei näe kuin puolet vakio pleksillä, tankin syvennykset hyvin suunniteltu eli luulisin että pidemmällä kaverilla ei ole mitään ongelmaa mahtua kyytiin, tosin polvi kulma saattaa muodostua ongelmaksi.
oma busa on -03 enkä ole muita vuosimalleja kokeillut, iselleni busa oli lievä pettymys, luulin että pyörä josta kaikki puhuu on hyvä - olin väärässä, mutta jos ketjun aloittaja välttämättä tarvitsee matkapyörän joka kulkee +300 ei vaihtoehtoja juurikaan ole, itselleni tämä busa on ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen, eli jos kiinnostaa voisin myydä omani, 20tkm ajettu, hopea, täysin vakio, 10500e