Ripitänpä tänne tuskani ja vitutukseni.
Hain pyörän kajaanista ja ouluun matkalla.
Paltamon kohdilla ohittelin muutamat autot, vauhtia 100-120km/h. Punainen skoda ohittelee myös takana autoja ja ajaa luukussa kiinni, nyökkäsin päällä että mene vittu ohi jos haluat, mutta siihen se jäi. Väänsin kaasua niin laittoi pillit päälle, tai itseasiassa 'valot' mitkä oli etusäleikössä. Voitte arvata vitutuksen.
Noh, 100 alueella 145. Kysyin että vittuako roikut perässä. Ei varmaan paras veto noin alkuun.. No, skodakyttä on ihan mielissään oikeasti, kertoi että 145 SAI mitattua, oli iloinen siitä. Sanoi maijassa muille kytille että keltaisen viivan ylitys oli myös(en ikinä ylitä keltaista viivaa, missään tapauksessa). Sanoin että ei pidä paikkaansa, eikö sinun vittu pitäisi laittaa pillit päälle jos keltaisen viivan ylitän. Siihen se sanoi että otetaan kortti pois.
Tänään kuulen kyttiksellä miten pitkään pitäävät. vissiin 1-6kk.
2 vuoden takaa yksi ylinopeussakko.
Ehkä kaikista eniten vituttaa että mulla meni usko tuohon järjestelmään. Aiemmin olen kuitenkin pitänyt poliiseja, enemmän tai vähemmän reiluina. Nyt loppui viimeinenkin yhteistyö minun osaltani http://www.moottoripyora.org/iB_html.../veryangry.gif