(Jassu @ Elo. 13 2006,21:20) kirjoitti
Nytkun olen tavannut ketjun aloittajan ihan livenä, toivon että nämä kehotukset ajoharjottelusta jne saisivat edes jotain herätystä pääkoppaan - varsinkin kun kyseessä on parin lapsen äiti.
Henkilöllä on ollut ajokortti 4kk(!) ja nutullaan ollaan käyty ainakin 3 kertaa, viimeisin keulien ympäri - lipoille jälkeenpäin naureskelu ja tietynlainen "kehu" ei jotenkin osu mun kuuppaan. Ei valitettavasti.
Kun lappu on ollut 4kk taskussa niin kommentti "mun mielestä mä osaan ajaa ihan hyvin" kuulostaa hieman nurinkuriselta - varsinkin kun ihan älyttömiä kilsamääriä ei ennen korttiakaan liene takana. Itselläni lappu on ollut taskussa noin 10 vuotta ja vieläkin katson että harjoitusta tarvitaan ja paljon.
Tällaisissa tilanteissa alkaa oikeasti sieppaamaan, että noita bonuksettomia vakuutuksia on noissa rahoituspyörissä - ainahan niitä on mukavampi lippailla kun ei tunnu kuin omavastuun verran omassa lompakossa. ne hetken huvit sitten näkyvät tilastoissa ja kun ei vaan peli pysy käsissä niin muut sen maksavat. Onnettomuuksia sattuu ja sitä varten on vakuutukset toki, mutta jos tällaisia ihan 100% "itse kerjättyjä" lippoja vedetään niin olis helvetin hienoa kun vakuutusyhtiö kieltäytyisi antamaan kaskoa.
Kuten livenäkin sanoin ketjun aloittajalle niin suosittelisin enemmänkin ostamaan tässä vaiheessa vaikka supermoton ja sillä sitten treenaamaan vaikka lavankoon - perusteet motolla haltuun ja sitten niillä kyykkäreillä kikkailemaan.
equilibrium, koitahan nyt pitää järki päässä ja muista muutama asia :
1) Sun ajotaidot eivät ole lähelläkään sillä tasolla millä itse niitä pidät mielessäsi
2) et ole kuolematon, muista tämä myös lastesi takia.
Oppirahoihinhan nää menee toki, mutta jos meinaat vanhalla tyylillä jatkaa niin kanna edes vastuusi ja ota bonuksellinen kasko jos sun se kasko pitää saada - tuntuupa siellä omassakin lompakossa hölmöily.
T: kukkissetä joka toivoo että lapsesi ei jää orvoiksi asenteesi takia