Nyt kun SM-kisa on päästy maaliin (jopa kaksin kappalein) ja rataennätys rikottu (epävirallisesti), ni nyt ei oo enää mitään saavutettavaa kilparadalla... jos sitä investoisi välillä johonki muuhunki. Ikäneito on sen verran kauan tuonut iloa mun elämään että sen on aika päästä eroon liikakiloista mutta tähän ei sitte auta Pilates.
Elikkä neito on 14-vuotias Suzuki Hayabusa vuosimallia 2006. Elopainoa murulle on kertynyt 250 kiloa ennen pissalla käymistä. Tästä pitäis nyt sitte ens kesäksi päästä mahdollisimman rantakuntoon. Eli kaikki mahdolliset järjen rajoissa olevat painon pudottamiskeinot otetaan vastaan (mieluummin tuotelinkillä varustettuna ku oon niin kädetön etsimään netistä), jolla sais painon alas (ja ehkä vapariin hieman vaik tehoa siin ohessa lisää).
Tällä hetkellä mopo on siis täysin vakio Ivan's TRE:llä varustettuna Yoshin slipareilla. (kyllä, TRE on tarkotus repiä pois keväällä ja penkittää pyörä ekaa kertaa samalla ku oma ECU crackataan)
Oon jo katsellu Arrow:n kokoputkistoa eBaystä... sillä ilmeisesti putoaa se 14kg painosta ku tuplavakioputkiston tilalle lyödään yhden röörin titaaniputki, ja tehoa ilmeisesti saa sen about 10hp lisää. Hintaa sillä on sellaset 900e. Joten tästä sitte lähdetään taikomaan ostoslistaa.
https://privateer.pic.fi/kuvat/stuff...pg?img=smaller
Paino pois:
Arrow kokoputkisto 14kg - 900e
LiFePO4-akku 3kg - 150e
Galfer-jarrulevyt 1kg - 400e
520 ketjut + rattaat 1kg
Total : 1450e
Tehoa lisää vapariin:
(Arrow kokoputkisto)
Total :