Korvatulppia kypärän kanssa
No niin eli nyt sitten meni hukkaan nuo kuulosuojaimet. 5 vuotta on ollut käytösssä Elacinin tulpat ( http://www.elacin.fi/valintaopas/ite...category_id=28 ) Tuo näköiset, mutta ei nuo.
Olihan ne jo muutekin pikku hiljaa aika vaihtaa, mutta olis nyt suonut että ne olis pysyneet tallessa. Pieni mahdollisuus ne on ehkä vielä löytyä töistä, mutta en usko.
Noista olis mahdollisuus saada pieni alennus jos olis riittävästi porukkaa hankimassa kerralla. En ole kysynyt tarjousta, tuskin puhutaan isosta alennuksesta, mutta jotain kuitenkin.
Olisko halukkaita hankkimaan tuollaisia samaan kimppaan.
Jos joku ei noita tiedä niin olen käyttänyt tuollaisia viitisen vuotta ja vaikkka pari tuollaisten omistajaa kehui noita hyväksi niin ne yllätti siltikin. Ne oli vielä paremmat kuin uskalsin odottaa. Nämä ei tumppaa ääntä täysin kuten tuollaiset kertakäyttötulpat, näiden kanssa saa myös puheesta selvää. Vaimolla on samalaiset ja kun ajetaan risteyksessä vierekkäin, voi keskustella kun nostaa visiirin ylös. Nämä toimii myös kypäräpuhelimien kanssa kun valitsee sopivan vaimennuksen.
Olen ollut sen verran tyytyväinen että ei ole kahta puhetta ettenkö hanki uusia. Ne maksaa sen pari sataa egeä, mutta oma kuulo on tuon arvoinen. Koska nuo ei turpoa korvakäytävässä, noita voi pitää koko päivän ilman että ne alkaa ahdistaa. Niissä on myös jonkin sortin ilmastoini, korvat ei tunnu olevan lukossa kaiken aikaa.
Mulla olis tarvetta kaksille, töihin tarvisin vähän pienemmällä vaimenuksella olevat, nuo vanhat ( 28 db vaimentavat) oli liiankin paljon vaimentavat. Taustamelua on liian vähän niille, mutta sen verran kuitenin että tunnen tarvitsevani kuulosuojaimia. Kypärän alle sitten tarvin tuollaiset enemmän vaimentavat.
Olisko halukkaita? Näille löytyy tekijät oulusta eli ei tarvi lähteä etelään ottamaan korvasta valoksia.
Re: Korvatulppia kypärän kanssa
Lainaa:
Joe kirjoitti
Jep, kiitos. Nyt muistankin noista kuvista nähneeni tuon sivun joskus. Osaako joku sanoa missä hintaluokassa nuo pyörii. Nuohan on näppärät siinä mielessä että ne saa heti mukaan. Noita Elacinin tekemiä joutuu odottelemaan noin kuukauden.
Alle satkun kaikki mallit oman muistin pohjalta, orgin jäsenille joku ale oli kanssa. Kysy Timolta lisätietoja,mukava mies :)