Toistaiseksi ainut ratakokemukseni on tuon Reveren puikoista, sinä kesänä kun sen Saksasta tuotatin = vielä Suomeen rekisteröimätön pyörä. Ja juu, jopa siinä etana-ryhmässäkin olin vain jaloissa pyörimässä, vaikka varsin hauskaa itselläni olikin. Tuokin sinällään hyvä kokemus kun samaan päivään osui auringosta kaatosateeseen = tuli newbiellekin kokemusta laajalti, ei paljoa mutta laajalti - ynnä oma tunne että rata ei ole se mun juttu = tuskin koskaan toiste enää radalle menen. Tuolla keikalla enempi sitä mun juttua olikin ne matkat radalle ja sieltä pois, vaikka mopo peräkärryssä pitikin kuskata. Ja tätä reissaamisen puoltahan tuo Bimmerikin ruokkisi jo aika hyvin, olematta kuitenkaan city-pyörityksessä mikään raskas ohjastettava = varsin hyvä, kevyehkö yleispyörä :jpstyle:
Höh! No kerrotaan nyt sitten sekin, että tätä yksilöä olen tässä pähkinyt:
http://www.nettimoto.com/bmw/r/1514654
Ilmoitusta katseltu jo yli 1600 kertaa = ei liene ihan hirveää hinkua kellään tuota ostaa. Miksi? Mitä mä nyt missaan? Juu, en ole vielä käynyt paikanpäällä kun Hki-Tre kuitenkin on tuota matkaa s.e. ihan huvikseen ei sentään viitsi kärry perässä lähteä :sad3: