Kertokaa ihmiset meille kun viimeksi kaaduitte/ajoitte kolarin/teihin törmättiin/ajoitte ulos tms!
En tee mitään tilastoa, enkä listaa noita muualle, ihan vain kuskien ja kyytiläisten käyttöön tulevat noi tiedot!
Tässä minun vastaukseni:
1) Minkälaiset ajovarusteet teillä oli tuolloin päällä? Nahkaa? Tekstiiliä tms?
-alpparin kaksiosainen polvipaloilla, sidit, händyissä gp prot, xr-1000 päässä
2) Nopeus noin?
-n. 80km/t
3) Asvaltilla? Soralla tms?
-alvaltti.
4) Kuutiot jotkä jylläsivät jalkojen välissä?
-1000
5) Yksin vai kaksin?
-yksin.
6) Mikä kuukausi?
-kesäkuu.
7) Valoisaa vai pimeää?
-valoisaa
8) Märkää vai kuivaa?
-kuivaa.
9) Mitä muita vammoja saitte, kuin edelleen kiinnostuminen moottoripyöräilyyn?
Tapahtumakuvaus:
Mäki jyrkkä ylös, tiukka kaarto vasemmalle, vastaohjaus/kantti oli ok, sepeliä nopeasti edessä, tie kaartui lisää, auto vastaan keskellä tietä, oikaisu myöhässä, helvetinmoista räpellystä kädet solmussa, eturengas ilmeisesti ensin sepelille ja siitä ojan kautta kuusikkoon, heräsin lanssissa, ei tuntunut missään mitään, henki ei oikein kulkenut, jälleen kuulemma taju pois, sairaalassa todettiin olkapää sijoiltaan ja jänteitä poikki, ranne murtunut, hermot paskana kädestä, aivotärähdys, siellä polilla heräilin, tätit olivat leikanneet matonkuteiksi hienot ajokamat, pyörä lunariin, sairaslomaa 1.5 vuotta, vakuutus korvasi kaikki+maksoi osan liksasta, 1.5 vuotta paussia, nyt taas 10.000km takana ja varovaisemmin ja mielummin tiedustellen mutkat etukäteen, jos tuntuu, että haluaa fiilistellä!!!! http://www.moottoripyora.org/iB_html...icons/wink.gif
Varusteet kesti hyvin tuon konttausreissun, mm. kypärän tuli vain naarmuja!!!!!!ja pysyi hyvin päässä, olin juuri paussilla kiristänyt hihnan!! Johonkin olin kuitenkin pääni lyönyt todella kovasti!
Muisti tapahtumasta pätkii vieläkin, mutta ajo maistuu kyllä!!
Ehkä kuitenkin saattoi alitajuntaan jäädä "pieni" kammon poikanen, koska vauhdit hiljenee heti tuollaisiin paikkoihin ajettaessa!