Ittellä kans CB1000R ja olen ollut tyytyväinen peliin, ei mitään kummallista, josta olisin harmissani tai tyytymätön. Ajoasento on maltillinen, voi ajaa pitkää pätkää aika helposti. Moottori on ihan kiva ja luistokytkin toimii moitteetta. Toki jos verrataan Yamahan FZ1-N mopoon, moottori on tehoton. Jos taas verrataan superduken ketteryyteen, niin CB1000R on kankea, tosin superduke voblaa hiukan suuremmilla nopeuksilla ilman ohjausiskaria, tai näin ainakin mun mielestäni. Tosin CB1000R täristää hiukan, kun avaa oikeen kunnolla kurvin jälkeen, tosin tämän huomasin vain radalla ajaessa. Olen ajanut myös street fighteria Ducatilta, mut en tykännyt, kun pallit rusentui penkin ja tankin välissä, en ymmärrä miten se oli mahdollista, mut näin? Toki datan perusteella Ducati pesee CB1000R:n osaavissa käsissä mennen tullen. Sanoisin, et CB1000R on hiukka hajuton ja mauton muihin verrattuna, se ei yllätä millään tavalla. Toisille tämä on plussa toisille ei. Itse ostin mopon sen takia, että sain helpon mopon ajaa. Markkinoiden muut mopot ovat varmasti räyhäkkäämpiä, mutta vaikeampia ajaa. Tosin nyt CB1000R ajaneena sanoisin, et seuraava mopo on superduke 990® tai sitten Ducati Hypermotard 1100 S. Joten tuostakin kommentista voi jotain päätellä
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif