(amaunu @ Helmi. 13 2009,19:57) kirjoitti
Vastaanpa nyt kahden hondan kokemuksella, (itseasiassa viiden cb125t ja mtx laatupelejä ei vikoja, ei minkäänlaisia. ruttutukku deauville ton 07 lisäksi) joista voin jotain sanoa. Transalppi 01 ei ruostetta, ei mitään muuta vikaa kuin vähän reipas kulutus. jalkatapin jousi poikki kaikkina 5 vuotena mitä sitä kattelin. MUUTTA. säädäpäs takajousta, päivän purkuja kasaa operaatio. Pehmeä alusta kuin lehmänhenkäys, yksikseen menee just mutta kaveri takana on liikaa. Vaikka vetäis jousen kireelle. Jos pitäis ajaa kahden maanosan läpi transalp olis SE.
Deauville 07, parhaat ei-abs jarrut millä minä ikinä olen ajanut. putoaa hienosti kumpkinin pää jarrutetassa kun *yhdistelmä jarrut toimii kuin insinöörin mieli optiopäivänä, vähän kuin pemarin telelever cl 1200 servoilla.. 3,3- 4,6 litraa kun kahvaa sataselle. todellinen aja- älämurehdi tekniikkaa peli. MUUTTA ruostuu paska, peilien pultinpäistä valuu ruostenoro kuin jostain venäläisestä rautatroolarista. JA ei siinä mitään, aluslevyt takasivukonttien sisällä on ruosteessa. ja ruttutukkudeauvillen pensakorkki on hapetttunu ihan suolaseksi kun maatilalla on pistetty apulantaa sateella levittimeen. alakolmiosta eiviiti edes mainita. Delvacit koneessa toimii hienostuneesti.
Joten älä osta näitä pyöriä jos haluat luonnetta. Sitä varten hommasin ADV950n, vaikka luotettavaa huoltoa ei tässä maassa ole tarjolla. Itse saat mitä tarttet. valitttavasti.
Honda-KTM=Bmw