Lainaa:
(xjrrrrräyh @ Kesä. 28 2008,11:49) kirjoitti
Eniten näyttää ihmisiä vituttavan se, että nauttii liikenteessä ajelusta rauhalliseen tahtiin, ilman köyhien kiireitä ja pätemisen tarpeita. Jengi vissiin haluaa ettei muilla ois asiat paremmin kuin ittellä.
No ei todellakaan, ei ainakaan täällä.
Satapiikin perässä ja harrasteautolla liikkuessa tulee usein cruisailluksi rauhallisesti, jopa alle rajoitusten.
Ja kunnia-asia on se, että niin puusilmäistä osaamatonta ohittajaa ei olekaan, että minun taakseni kertyisi jonoa. Antiohitukseen olen henkisesti valmistautunut, mutta vielä sitä ei ole tarvinnut koskaan toteuttaa. (ellei takaatuleva kerta kaikkiaan pääse ohi, niin hyvässä ohituspaikassa itse vilkku vasemmalle, siirto vasemmalle kaistalle, jarrua, ja oikean vilkun kera paluu omalle kaistalle antiohitettavan taakse)
Kruisailijoita riittää eri syistä eikä siinä ole mitään paheksuttavaa. Yksi ajaa vanhan ajokin, toinen uuden morsiamen kanssa ja kolmannella on heppa peräkärryssä. Mutta miksi muiden pitää kruisaillessaan yrittää määrätä omansa lisäksi myös minun ajonopeuteni, sikälimikäli en juuri silloin itse olekaan kruisaamassa vaan menossa työkokoukseen 500 km päähän?
Kruisailkaa kaikessa rauhassa maisemia katsellen, mutta antakaa kiireisempien mennä, kiitos, nam.