Tänään n klo 12 Pitäjänmäen S-marketin kohdalla bongattu kauden eka orggi-moro! Ja muistin oikeaoppisesti vastata! :D Olin niin fiilareissa etten älynnyt bongailla millaisella pyörällä olit liikenteessä. :grin:
Printable View
Tänään n klo 12 Pitäjänmäen S-marketin kohdalla bongattu kauden eka orggi-moro! Ja muistin oikeaoppisesti vastata! :D Olin niin fiilareissa etten älynnyt bongailla millaisella pyörällä olit liikenteessä. :grin:
Humikkalantiellä tuli klo 13.30 vastaan päivän toinen orggimoro, luulisin. Ensin pystyssä oli kaks sormea ja sitten vaan yks :) Kuka tunnustaa?
.... Ja sinä klo.15 aikoihi saaristotiellä kuusistossa vihreällä kawalla ja 15:15 alisippaantiellä joku laukullinen yamaha matkavehe.?
Kausi korkattu pienellä lenkillä Mikkelin keskustassa samalla tuota Drift HD:tä testaillen. Kaupungintalon edessä tuli kauden ensimmäinen orggimorokin joskus klo 16 pintaan. Mikälie rossipyörä, tallennuit muuten videollekin.
...tulit kahden maissa(ei mitään käsitystä mitä kello mahtoi olla) vastaan Irjanne-Eurajoki välisellä tiellä, olisko ollut puna-valkoinen R1 tai R6, komean org-moron heitit, ja itse heräsin org-moroon "vähän" myöhässä. :p
Minä ainakin morotin :p siinä kohdin. Olin liikkeellä mustalla naku Hondalla ja vaatetus kypärää myöten musta-valkoinen. Mopo oli juuri haettu tallista :D.
Org moroja tänään runsaasti. Tuossa puoli viiden tietämissä pari tosi komeaa morostusta Vanhalla Lahnuksentiellä kahdelta mopoilijalta Tulitte kohti Lahnuksen Shellin risteystä melkein peräkkäin siten että yksi kotilo oli taisi olla teidän välissä :thumbup:
Leppävaarassa, Kehä I itään päin, alas ramppi Turuntielle, josta sitten parin sadan metrin siirtymän jälkeen risteyksestä Pohjois-Leppävaaraa kohti. Ajoit ilmeisesti mustalla Kawa ER-6:lla, joka oli vähän laiteltu ainakin putkien osalta, liekö oli takarengas ja ketjutkin modattu? Mustanpuhuva kaveri, Hondan punasta tekstiä repussa. Ja takaraivolla kypärässä komeili .ORG-tarra. Olitko se sinä? Kellonaika oli äbout 12:35 tietämillä. Minä istuskelin "pelkääjän" paikalla valkoisessa Legacyssä, jonka ohitit Turuntiellä.
Tänään riitti moroteltavaa ja tulipa lopulta muutama orggimorokin vastaanotettua :jippikaijee:
Olitko se sinä, joka Läyliäisissä tulit jollain sinisellä pyörällä sormi pystyssä vastaan? Siinä hidasteen kohdalla about, joskus 15.30-16 välillä.
Entä sinä, joka tulit vastaan Hyvinkään suunnalla vanhalla HMLtiellä klo16 maissa, suunnastasi katsottuna hieman Herusen risteyksen jälkeen mutta ennen motarin ylittävää siltaa? Sinertävä pyörä taisi sinullakin olla alla.
Kolmas ja lenkin viimeinen orggimoro tuli myöskin vanhalla HMLtiellä, noin 16.15, suurin piirtein Nurmijärven Würthin kohdalla. Joku musta custom. Olitko se kenties sinä?
Olipa kerrassaan loistava keli aloittaa ajokausi! :grin:
Tosiaan tänään sormimoroja siellä, sormimoroja täällä! Mm. Hki-Porvoo -tiellä (siis ei motari) joskus ehkä yhden tai puoli kahden kieppeissä, sitten Porvoo-Myrskylä tiellä jonkin verran myöhemmin.
Kuvan punainen vanha Honda, meitä kaksi päällä ja meikäläisellä ihan huomaamattomasti neonkeltainen kypärä ja takki, Viivillä takana tällä kertaa punainen takki ja vaaleanpunainen kypärä. Huomenna taas liikkeelle!
Mutta sormimorojen lisäksi oli tietenkin tavallisia moikkauksia - mutta ihmeen monta sellaista, jotka eivät moikanneet lainkaan???!
Loisto keli ollu kurvailla tänään ja jollen ihan sokee oo ni pari orgmoroa bongasin :) Noin 16.30 pernossa liikenneympyrässä tumma matkapyörä nro 1 ja 17.15 linja-autoaseman nurkil punainen matkapyörä nro 2 :orgmp:
Tuupakassa tuli 16:50 aikoihin noin 20 prätkän letkajenkka vastaan, niin monenlaista morottelua tuli letkasta etten pysynyt mukana oliko orggilaisia seassa? :grin:
komea letka se oli silti, nätisti parijonossa siinä rekan takana..
Olitko se sinä? Noin klo 19.00 Tuusulanväylän varressa, ennen Tammistoa kun nopeusrajoitus muuttuu 80->100km/h.. Pollarit olivat pysäyttäneet ja istuit kaiteella ruskea/kullanvärinen customi vieressäsi?
Paljon tuli lovea lompakkoon?
Orggimoro bongattu pienehkön matkaenduron selästä tiellä 322 suunilleen Aitoon ja Luopioisten puolessa välissä n. klo 12:30.
Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.
Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.
PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
Neljä prätkää bongattu harvaluodon
sillan jälkeen. Meni vähän ohi mitä pyöriä
oli liikenteessä, ainakin z 750.
Se on kevättä rinnassa ku moikkaillaan jopa motarillakin. Se ei haittaa mut ite ei aina kerkeä morjenstaan takaisin ku ei oo tottunu:blink:
Tyhmä kysymys ,mutta mikä on org moikkaus? Olen uusi täällä :)
Kiitoksia, nyt tiedän :)
^ HUOM! Ole tarkkana, että nostat oikean sormen.