Lainaa:
(Repa @ Helmi. 06 2009,11:01) kirjoitti
Ajonestolaitetta lukuunottamatta. Se kun kerran päätti että estää omistajaansa ajamasta. Mutta siitäkion selviää parilla jumpperilangalla helposti kunhan on kuusiokoloavain matkassa.
En ole tuollaisesta ajonestolaitteen korjauksesta koskaan kuullutkaan. Kerro ihmeessä lisää! Ja missä vaiheessa rengas-antennin kiinnitys on muutettu kuusiokoloille. Eikös se alunperin ole niitattu? Niin ainakin mun pyörässä oli. Onkos tää joku mallikohtainen juttu, miten se on kiinnitetty?
Tuli tuossa tehtyä -08 GS Adventurelle oma kestotesti. Ei ihan niin pitkä kuin TM:ssä. Yhden kuskin voimin kilsoja kertyi ajokauden aikana reilut 32 tuhatta. Kävin mm. Länsi-Saharassa kääntymässä.
Ajonestolaitteen antenni jouduttiin vaihtamaan 8965 km kohdalla. Muuta ajamisen estävää vikaa ei pyörässä ilmennyt koko kauden aikana. Matkustajan satulan lukitus oli jo uutena viallinen. Se korjattiin, kun olin siitä pari kertaa valittanut. Pyörä oli välillä kovassakin maastokäytössä. Kotimaassa ajoin sillä esim. hiekkakuopalla ja krossiradalla, Marokossa melkoisen vaativilla sorateillä ja maastoreiteillä.
GS on loistava pyörä, kuten tälläkin foorumilla on useaan kertaan todettu. Pyörän laatuun ja kestävyyteen olen tyytyväinen. Rengasantennin ja jarruputkien vaihdon jälkeen pitäisi tyyppiviat olla hoidettu. Innokkaasti ja positiivisin mielin odotan tulevia kilometrejä. Oman kokemukseni perusteella, jos jokin pilaa BMW:n, se on BMW Suomi, eli maahantuoja, joka kuvittelee, että se voi ikuisesti ratsastaa laatumerkin vanhalla maineella ja rahastaa asiakkaitaan antamatta mitään. Omasta mielestäni maahantuojan toiminta on vaihdellut kehnon ja ala-arvoisen välillä koko sen seitsemän vuoden ajan, kun minulla on BMW-merkkinen pyörä ollut.