Joo, mulle sopii tuoda omat makkarat ja juomat mukana. Siitä riittää varmasti pleksillekin. Sellaine rajoitus että oon 7.-12.9. matkoilla joten ei silloin pliis.
Muoks. Pitäisköhän jatkaa tätä keskustelua kätköilyn palstalla?
Just katselin mallinkaistenjärven lokimerkintöjä, joissa leidit myös vihjailivat, että voisi järjestää makkaranpaistoa.
Varmaan pitää varrota poutakeliäkin, mutta mitenkäs noin muuten... pitäisikö mennä arki-iltana, vai olisiko viikonloppu parempi?
Ja sitten se paikka? Mallinkaistenjärvi olisi kyllä siitä kiva, että sinne pääsisi kohtuudella vaikka Tampereen tai Lahden seuduiltakin ja tietty Hämeenlinnasta. Mutta ehkä suurimmalle osalle se olisi aika kaukana arki-iltana käytäväksi? Vai onko?
Olisiko ehdotuksia?
Muoks: Jatkoin nyt tällä palstalla, kun aika harva on rekisteröitynyt motocachingin foorumille.
Tuo Paratiisi vaikuttaisi mukavammalta isomman katoksen vuoks ja istumapaikkojakin enemmän (voihan sitä tietenkin istuskellä mättäillä). Mallinkaistenjärvi on ehkä vähän kaukana ilta-ajelua ajatellen (no muille kuin pks-laisille Paratiisi voi olla yhtä lailla vähän kaukana). Säävarauksella tietenkin pitäis mennä. Jos arki-iltana tuo makkaranpaisto niin vois aloittaa kohtuu aikaisin kun pimeekin tulee melko aikaisin (mulla tuo lähivalo on lähinnä himmeli, en oo vielä saanu asennettua xenonia).
Mulle käy mikä paikka vaan, ja käy viikolla mut kaks seuraavaa vkl on kiinni. Muuten viikonloput käy esim 12-13.9. Eihän tonne mallikaistenjärvelle aja tuntiakaan vissiin pk seudulta.
Mites muut kuin jlik ja pleksi on mieltä ? Ei oo muut ottanu vielä kantaa.
Ei kai sinne kätköily foorumille kannata siirtyä, eiköhän täällä viestit tavoita suuremman määrän porukkaa.
Mulla tuppaa vkloput (tai ainakin lauantait) olee aika hyvin jo kiinni (ainakin 30.8. ja 5.9. buukatut, sekä 27.9. ja 4.10.), joten arki-illat tai sunnuntai olisi parempia. Toisaalta ymmärrän kyllä että arki-illat on vaikeita niille joilla on pidempiä työpäiviä (taas näitä ammatin etuja, että harvassa on ne päivät jolloin ei pääse töistä viimeistään klo 15) eikä tosiaan ehdi välttämättä minnekään pidemmälle lähteä. Pk-seutulaisena täälläpäin olisi mulle ok, mutta onhan se vähän epäreilua jos kaikki kiva tapahtuua aina tällä suunnalla (suurin osa kätköistäkin täällä...). Mutta jos joku laittaa tapahtuman ja se vaan mitenkään sopii mun aikatauluihin, niin tulossa olisin. Eikä edes pieni sade lannista :grin: .
Mulle sopii lähiajan sunnuntait seuraavasti: 31.8. (jos silloin niin siirrän muun ohjelman aikaisemmaks), 14.9., 21.9. ja 28.9. Sunnuntai vois olla sikäli hyvä että silloin ehtii hyvin tuonne mallikaistenjärvellekin eikä tarvi ajella hirveellä kiireelle ees takas.
Näyttää olevan muillakin kuin minulla viikonloput vähän tiukassa...
Ehdottaisin, että hurautetaan jonnekin kohtuu lähelle pääkaupunkiseutua vaikkapa ensi tiistaina (säävarauksella). Voihan noita sitten taas järjestellä lisää ja vaikka vähän pohjoisemmas omansa. Sivustolla on kyllä riittävästi tilaa useammillekin tapahtumille :p
Paratiisista oli viimeksikin moni sitä mieltä, että on passeli paikka. Sattuuko kukaan tietämään, missä kunnossa se tien loppupää on sateiden jäljiltä? Jos kohtalo on sama, kuin meidän mökkitiellä, niin ehkä pitäisi välttää :kääk:
Vai olisiko jollain ehdottaa muuta paikkaa?
Ke-to ? Yritän keretä joku päivä käydä kurkkaamassa tien kunnon, kotoonta sinne 12 km. Viim. Su iltana.
http://uppaa.fi/images/2014/08/27/559f5cb5f95f436e.jpg
Tuli ikuistettua motokätköilijä kätköllä sunnuntaina :)- . Oltiin kuvajahtaamassa.:orgmp::orgmp:
Se jolla on tällä hetkellä eniten kohteita joutuu tuomaan makkarat :grin:
Täytyy nyt todeta että tää kätköily alkaa saada hieman huvittavia piirteitä kun noi kuvajahtaajat jahtaa nyt meitä kätköilijöitä.
Listan nelosella on mukana talouspaperia :orgmp2:
Kävin katsomassa tien kunnon, se oli ihan just lanattu. Eli ihan ok kuntoinen mut pikkasen pehmeä pinta ja muutama isohko kivi noussu pintaan. Lopussa muutama sata metriä pikkaisen sateen syövyttämää mut ihan ajettavaa. Keskiviikkoon mennessä tie varmaan jo kovempi. Eli kyllä sinne pääsee. Ajakaa silti varovaisesti. Niinkuin aina :orgmp:
Kiitoksia. Tapahtumakätkö makkaranpaistoa varten on tehty mutta se odottaa vielä pleksin hyväksyntää.
Muoks. No nyt on kätkö hyväksytty ja linkki makkaranpaistoon.
Oltiin siinä vieressä lännen kuvajahti kuvaa juuri laittamassa (kahdella pyörällä) kun katsottiin että nyt tulee poliisi, mutta heititkin sitten upit siinä edellisessä risteyksessä ja kun jatkettiin matkaa niin päivystit siellä kirkon parkkipaikalla. Ja siis EI ole tarkoitus jahdata kätköilijöitä.
No, huh! Sain vihdoin reittien määrittelyn uudistuksen tunkattua tuotantoon. Oli siinä taas "liikkuvia osia" ihan tarpeeksi, mutta ilmeisesti saitti on vielä kohtuullisesti hengissä.
Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy... nyt tuli tehtyä juutuubiin video reittien tekemisestä. Löytyypi sieltä ohjeiden sivulta. Enpä ole ennen tehny tollasia videoita, joten katsominen omalla vastuulla :kääk:
Ei sen puoleen... en ole kyllä ennen koodannu javascriptilläkään, mutta tulihan siitä sentään jonkinmoinen reittityökalu.
Jotain selitystä tästä säätämisestä on uutissivulla https://www.motocaching.net/frontpage/news
Oiskohan tää yövuoro tässä ja pääsis nukkumaan...
Iso käsi pleksille upeasta työstä jälleen :jippikaijee::thumbsup::polonen:
Tai sitten "Isosti käsille...", silleen niinku karttakepillä. Ainakin yhdellä käyttäjällä on jo käynyt niin, että omaa keskeneräisenä talletettua paikkakätköä ei pääsekään muokkaamaan.
En vaan saa ongelmaa toistettua. Selvää on, että jossain piilee joku vika, mutta kun vaan löytäis :(
Jos joku muu törmää vastaavaan, niin laittakaapa lisätietoa, mitä tapahtui (tähän säikeeseen, kätköilyfoorumille tai privana... kaikki kelpaa).
Muoks:
Sain ongelman toistettua testiympäristössä, joten ei tarvitse enää raportoida, jos kätkön muokkauksessa tulee tällaisia virhesivuja:
"Oops! Päädyit jotakin kautta osoitteeseen, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta"
gozamitelle ja paebarille kiitokset avusta!
PS. en ole ihan varma, saanko tänään korjattua, kun tuo rantasauna niin houkuttelee... Laitan kuitenkin tähän säikeeseen viestin, kun kätköjen muokkauksen pitäisi taas toimia (ja tietoa myös "omat kätköt" sivulle.
Sauna ei vielä lämminny, joten korjaus on nyt tehty. Kun kätköjä voi muokata, niin päästään sit takkuamaan uuden reittieditorin virheiden kanssa :no: