Katos katos, en ollut tajunnutkaan tarkistaa säätä kun ollut nyt niin hyvät kelit. Joskos sieltä tulisi joku tuuli ja veisi sateet muualle huomisen ajaksi :D
Printable View
Katos katos, en ollut tajunnutkaan tarkistaa säätä kun ollut nyt niin hyvät kelit. Joskos sieltä tulisi joku tuuli ja veisi sateet muualle huomisen ajaksi :D
Esteri näyttäisi saapuvan juuri klo 20, tää on jo ihan silkkaa vittuilua.
Katellaan nyt kuitenkin miltä taivas näyttää lähtöaikaan, jos kuitenkin vetäisi sadetakin niskaan ja lähtisi testaamaan gore-nahkahousujen tiiviyttä.
Niinpä tietysti. :doh:
Koitan tulla, jos ei nyt ihan mahottomasti sadattele.
Edit: Testbed kertoo niin korutonta faktaa, että jätän tulematta. Ei oo tihkusade eikä lyhyt kuuro. Prkl miks aina maanantaina.
Ja justku mäkin olisin ollu tulossa... (ihan aikuisten oikeesti!)
Eteläinen taivas juuri nyt sateen sininen. Lähtöpäätös lähempänä 20:00.
Espoossa tuli juuri ihan ripottaen vettä, mutta näyttää siltä että 21 eteenpäin taivas repeää.
Näköjään tuo sadealue vähäsen kutistui ja hajoili saapuessaan, mutta sadetta se silti lupailee. Prkl tätä jahkailua..
Saa luvan sataa sitten viikonlopunkin edestä!
Ihan hyvältähän tuolla vielä toistaseks näyttä ja äsken oli lentokentälläkin vielä ihan asiallinen keli.
http://liikennetilanne.liikenneviras...anId=C0151101#
Nyt jää kyllä väliin kun lupailevat niin ikävää ilmaa ainakin illaksi jo, ensi kerralla uusi yritys.
Kirkkonummella alkoi sade klo 19.24
Edit: Noh, enskerralla sitte.
Lepuskis ei sada ainakaan vielä.
Meitä oli kaikkiaan 6 vettäpelkäämätöntä kahvittelemassa. Itse en kastunut sateesta, mutta tieltä roiskuva vesi kasteli kengät matkalla kotiin. Eli oma ennusteeni miten rintamat liikkuu ja mihin aikaan sataa osui tällä kertaa kohdilleen. Onneksi olin pitkään töissä, niin pääsi pelipaikalle idän suunnasta. Kotoa ei olisi tullut lähdettyä :p
Hjoo.. se ois jälleen kahvittelun aika. Keli on taas näköjään se perinteinen käräjäkeli.. http://www.americanwx.com/bb/public/...lt/raining.gif
Mä tuun vaikka sitten neljällä pyörällä, jos ei mopoa viiti kastella.
Itellä taas siirtyminen helsinkiin illalla kuitenkin autolla, niin pysähdytään kaffelle matkalla :thumbup:
Mulla prätkäkausi 2014 alkoi viikko sitten torstaina, kun maahantuoja sai jammun toimitettua. Vois liittyä mukaan käräjille, mutta aika raamatullista sademäärää taas ounastellaan huomiselle..
EDIT: en muuten kirveelläkään saa vaihdettua tuota profiilin kotikuntaa...
Tänään saattaa olla rysistä Teboililla... NOT!
Mahtaakohan sinne ketään olla menossa? Itse voisin periaatteessa autolla paikalle hurauttaa, mutta jos ei kahvittelijoita oikein paikalle tulen taidan mennä järven rannalle viskoo virveliä.
Täällä ainakin tuli just vettä niin paljon, että en tule. Vaikka lakkais satamasta. Sen verran tuli viikonloppuna nautittua sadekeleistä ja sen tuomista iloista moottoripyöräilyyn...
Esteri on ....seestä ! :banned:
Jakoavain ja Oras käsissä. Jos nyt alan kiirehtimään, niin kohta tarvitaan märkäimuria.. eli täytyy skipata kaffet tällä kertaa.
Näinköhän to Esteri kannustaa tänään illalla lähteämään koneen äärestä pois kirjoittamasta ja kahville?? Ainakin sadetutka ja muut sammakkomiehet ennustaa kuivaa iltaa...
Itse ollut kipeänä kuumeessa ja vielä vähän toipilaana joten saas nähdä mikä fiilis illasta :) keli kyllä olisi kohdillaan.
Ite meen jalkaleikkaukseen ennen neljää, joten veikkaan olevani vuodelevossa illalla.
Voisihan sitä kotterolla tulla pikaisesti piipahtamaan muun tohinan ohessa.
Minä myös kotilolla, kun pitää kuskata kaikenmaailman roinaa pitkin kyliä :p
Knaku kans tuulettumaan sieltä bitin äärestä!
Voisin tulla käväseen ja uhmata noita pilviä...
:orgmp:
olihan taasen sopivasti porukkaa paikalla 8 tais olla.
ot.kukas se kyseli talvisäilytys paikkaa pistä yv nä tiedot kerron sitten
Toivottavasti ens maanantainakin on ihan ok kelit, jotta pääsis edes kerran kaudessa tapaamaan muitakin harrastajia.