http://i295.photobucket.com/albums/m...ps73310a9c.jpg
Printable View
Otetaan päivä lisäaikaa vielä. Eli lippujen myynti alkaa huomenna 6.5. klo 12.00.
Tää on just tätä mun tuuria, kun ei oo pääsyä koneelle huomenna. Mitenköhän toi kauppa toimii kännykän chromella? Luultavasti lopputuloksena olen ilman ratapäiviä, mutta parisataa köyhempi :)
Onneksi vasta 3. päivä jolloin varasin aikaa, että ehtii tappelemaan lipuista... kiva kuulla ketkä lippuja loputa saa.
Nyt, kun sitä kaupan aukeamis-ajankohtaa on siirretty muutamaan otteeseen, niin milloin se mahtaa suunnitelmien mukaan aueta EI JÄSENILLE? Nimenomaan 24-25.05 Alastaro-viikonlopun lippuja ajatellen.
Olis pari kaveria, jotka haluaisivat tulla ekaa kertaa radalle kokeilee, eivätkä ole jäseniä ainakaan vielä.
ei pääse kauppaan?
Toimiiko kauppa veiläkään kenelläkään? ei ainakaan minulla toimi.
No nyt se kauppasivu oli auki muutaman minuutin, eipä siellä ollut ratapäiviä myynnissä. Pamahti päälle se "päivityskatko" ilmoitus. Onko tietoo, tuleeko kohta kuntoon vai voiko tässä lähteä jatkamaan töitä?
:dunno:
Ei toimi ei :( Toivottavasti pian alkaa toimia, kohta ei enää pysty koneella roikkumaan.
Ei toimi ei...:pissed:
Alkaa mennä hermo... ei viittis montaa päivää täällä kyttäillä...
En mä ainakaan pääse. Hatun nosto aktiivisille vapaaehtoisille, mutta tää alkaa olemaan lähinnä surkuhupaisaa.. :sad:
Vielä vastustaa vähän, kauppa on toistaiseksi kiinni. Ilmoitan tänne, kun tiedetään lisää. Kauppa ei aukea tänään ainakaan ennen klo 14.00. Eli iltapäivä kahteen mennessä viimeistään tulee lisätietoa.
Mun mielestä sais mukavasti lisäsutinaa kun myytäs nää liput paikanpäällä jonotusjärjestyksessä,
tyyliin first come, first serve. Alueen poliisitkin saisivat paikattua talousahdinkoansa kun postaisivat tien varsilla radalle kilvan ajavia motoristinretkuja.
:WAZAAP:
Jonkinlaisen testaamisen pitäisi kait olla mahdollista, koska uusi ja vanha kauppa näyttävät sijaitsevan eri osoitteissa?
Tarjoudun edelleen testaajaksi ja lupaan olla hyödyntämättä sitä omaksi edukseni esimerkiksi varaamalla itselleni ajovuoroja. Siitä ei liene kait muutenkaan huolta, kunniansa kuulee varmasti mikäli noin tekisi. Kuten kuuluukin. :)
Tästä tuli kyllä lähestulkoon samanlainen spektaakkeli, kuin Teemu Selänteen lopetus uutisesta. :pissed:
Jatketaan lippujen myyntiä huomenna 7.5. klo 12.00. Pahoittelen jälleen kerran ylimääräisestä säätämisestä johtuvaa vaivaa.
Hiljaa hyvä tulee. Ehkä huomenna. :orgmp3:
Itse sain ostettua aikaisemmin lippuja Motoparkiin ja Viroon.
Motoparkin liput multa peruttiin sähköposti-ilmoituksella, mutta Viron lipuista ei ollut puhetta.
Kun katson tehtyjä tilauksiani, niin kaikki ostokset ovat poistuneet.
Onkohan minun Viron liput vielä voimassa, vai rupeanko kärkkymään uusia?
Saiskohan tuon myynnin aloitusajankohtaa hieman myöhemmäksi, esm. klo 16.00 tai jälkeen? Näin liikkuvana päivätyöläisenä tuo netin "kyttääminen" on turhan hankalaa.
Ihan uteliaisuuttani kyselen, millaisesta ongelmasta tässä mahtaa oikein olla kyse? Olen meinaan hieman skeptinen sen suhteen että kauppa toimisi yhtään sen paremmin huomenna kuin aiemmillakaan kerroilla mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)
Onko sivusto muuten jonkun kotikoneella, meinaan varsin tahmeasti aukenee ainakin minulle, melkein mihin vuorokauden aikaan tahansa. Paljon kävijämäärältään suurempia sivustoja joissa käyn päivittäin ja avautuvat nopeammin, 100 megan yhteys tuskin on pullonkaula. Sivutila ei nykypäivänä luulisi enää olevan mikään suuri kustannuskysymys kun jäsenmaksun maksaneita on kuitenkin aikamoinen määrä, tietysti sen kaiken vanhan siirtäminen voi olla hankalaa uudelle alustalle.
Onnistuin ensimmäisellä kaupan aukeamis kerralla hommaamaan liputusvuoroja motoparkiin ja alastaroon. Vai onnistuinko..? Sähköpostiin pamahti viestit, tilaus vastaanotettu ja tilauksen seuranta, sekä paytraililta maksuvahvistus. Uskaltaakohan näihin luottaa, kun omissa tilauksissa ei kuitenkaan näy mitään?
Edelleen sama ongelma, käyttäjätunnusta ei löydy.
Edelleen on käyttäjätunnus hukassa :itkupilli:
Jep, kauppa aukesi, mutta tunnus edelleen kateissa.
Sama täällä. tunnus kateissa...