Vehkeen hauskuus vaan lisääntyy ajettujen tankillisten myötä :p.
Kun sen rytmiin pääsee kunnolla kiinni, se tarjoaa aika
hyvän "luoton" ilman ylimääräisiä liikkeitä.
Printable View
Viime vuonna kortin ajaneena ensipyöräksi valikoitui GSX-R600 vuodelta -99. Itse olen tykännyt ja pienillä muutoksilla saatu nuorennusleikkauskin tehtyä pyörälle (eli vilkut vaihdettu ja takapäätä muokattu) :p
Edelliset "pyörä" kokemukset ovat teiniajoilta ja skootterista, joten muutos ollut huomattava :grin:
Dr 650. Pohjimmiltaan RSE '96, mutta jonkin verran muutettuna.
http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...a2f0ea164fcd3f
K6 Bussi :p
Sunnuntaina tuli haettua 1200 Bandit, -06. Kyllä on hieno pyörä! En usko että palaan enää koskaan customiin! :)
Suzuki GSF 1200s Bandit 2003. Uuden pyörän mukana tuli lisää vääntöä.
Tolla tulee ajeltua... Kiitos Cindylly poseeraamisesta.
Liite 6996
Yli satatonnia rullattu -00 Busa tuli perheeseen. Rakkautta ensisilmäyksellä <3 Aivan huikea ja sielukas laite.
Samalla ensimmäinen kyykky, jolla ajaminen ei jomota.
Tommonen pökäle tuli ostettua Kawin kaveriks...
Liite 7083
Eilen ostettu GSX-R 1000! K3
Kolmisen viikkoa sitten tuli haettua 2014 vuoden GSF 1250 iso Bandit!
Kuvassa uuden mopon kanssa sisäänajoreissulla Kurikan Kusikivellä.
http://41.media.tumblr.com/a7fbdbc88...jz9o1_1280.jpg
DR800S -96
Mukava laite Suomen ja Norjan kiertelyyn, ei ole jättänyt tielle kuin kerran, nimittäin tänään.
Tänään paluu matkalla Guolasjärveltä katkesi ketjut Viitasaaren kohdalla,
oma vika ja liian pitkä tarina tänään tänne kirjoitettavaksi, takana tänään 1309km ja 19h ajoa, sisältäen korjaukset.
Suuri kiitos Viitasaarelaiselle ex motoristille avusta, ilman hänen apua seisoisin varmaan edelleen tienvarressa
ketjunpalat kädessä.
-koolaaja
Hondan Fireblade tuntui vievän minut ennenaikaiseen hautaan ja päätin vaihtaa paappamopoon:http://i1379.photobucket.com/albums/...psgmm8lyl6.jpg
Tämä on tällä hetkellä palasina tallissa ja muuttamassa ulkoasuaan Bobberi -tyyliin. Kunhan vaan kusti polkisi nopeammin palikkaa maailmalta....
Edit... Ei malttanut enää ruuvata vaan piti ottaa pyörä ajoon keskeneräisenä, kesä on lyhyt, ehtiihän sitä talvella ruuvailla.
http://i1379.photobucket.com/albums/...ps40icfz2k.jpg
Eka oma pyörä oli GSR600, välissä pyörähdys KTM 625 SMC:llä ja muutaman avoautoillun (Honda S2000) kesän jälkeen tänään ostettuna K3 KiloGixxeri "streetfighterina", reipas 300km tuli ajettua, hésus, että on voimaa. :WAZAAP: :rakastunut:
GSXR1000 2013. Tallissa myös GSXR750 K8, joka olisi kaupan :thumbsup:
Liite 7732
Fz1-n vaihtui b-kingiin..enkä ole katunut..:jpstyle:
Perjantaina löytyi hieno yksilö GSX600F vuosimallia 99 joka lähti koeajon jälkeen mukaan.
Naiskuskilla mittaa 150cm ja varpaat ylettyy maahan kun penkistä otettiin kaikki ylimääräinen pehmuste pois.
Nyt on ajettu jo reilut 500km ja kuskilla ei tahdo hymy lähteä kasvoilta millään... :grin:
Liite 7955
Niin, vaimolla musta GSX600F joten tasapainon vuoksi minulla
viininpunainen GSX750F vm-99 :orgmp:
Täältä löytyy GSX-R750 (k7), ja oon todella tyytyväinen ollut kaikin puolin.. :rakastunut:
Eka kesä 750f:llä 2002 takana,ja hyvin maittaa.Kulutusosat vaihtuneet talven aikana,uutta kautta odotellessa.:thumbup:
Ostin 1. oman prätkän viime kesäkuussa (6/2015), vaikka ikää on jo 51v. Nuorempana aikanaan joskus vuokrannut pyöriä ja kaverin pärrää taisin lainata.
Tätä kirjoitellessa menetän samalla foorumineitsyyteni :kääk:
Pyörä on siis uusi GSX 1250FA. :rakastunut:
Busa vm 2004.ajettu 80000km. Ei valittamista :WAZAAP:
Minä olin sentään ajoissa liikenteessä reiluna nelikymppisenä.
Viime keväänä ryhdyin muutaman vuoden pyöräkuumeen jälkeen katselemaan tosissaan itselle pyörää. Suunnitelmissa oli nakupyörä, jotta pyörä olisi epämukava ajaa kovassa nopeudessa ja olisi näin ollen jonkinlainen rajoitin kokemattomalle kuskille. Muutamaa erilaista pyörää kävin katselemassa, mutta siinä vaiheessa mielihalut ja budjetti eivät päässeet edes riittävän lähelle. Sitten muistin vuosien takaa pyörän, josta olin lukenut pari juttua, jotka silloin kolahti.
Nettimotoon kurkkimaan ja hintataso natsasi. Aikani pengottua ilmoituksia ja soiteltuani, yksi vaikutti sopivalta. Ei muuta katsomaan pyörää.
Treffit oli huoltoasemalla ja pyörä oli kuomukärryssä piilossa ja kun kuomu aukesi, niin olisko se ollut sitten rakkautta ensi silmäyksellä :rakastunut:, mutta se oli siinä. Testilenkki, tinkaus ja pyörän toimituksesta sopimus.
Viime kesä sitten meni B-kingillä kurvaillessa ja mittariin kertyi enemmän kuin, mitä siihen oli ehditty ennen minua ajaa :orgmp:
Kuudes kesä käynnistyy M1800R Intikalla, joka päivittyi vuosi sitten R2:een...ihan heti en tyyliä vaihda.
Kesää odotellen
Vielä ei oo tullu metriäkään ajettua, mutta ensi kesänä mennäänkin sitten K9-mallisella GSX-R1000:lla. Penkissä tuo hönkäs 178heppaa takaselle ja puntari näyttää painoksi 175kg, luulis ehtivän. :jippikaijee:
tarkkaan säädetty ;)
Tos on sen mun vanhan K7:n kippura. Painon osalta olis varmaan voinu vielä tehdä asioita, vaa`assa ei tullut käytettyä. Ja toi on siis omalla eculla. Eka mitä säätöGuru teki, ni se kiskas dynojetin irti ja tallin nurkassa olevaan muoviämpäriin josta se matkasi ämmässuolle.
Liite 9096
Budjettipikkutohtori,vm99,täällä kertaa,tuli viime syksynä vaihdossa tämä ruma ankanpoikanen:jpstyle:Liite 9097
K3 hayabusa :)
2013 vuoden Hayabusa pakollisilla varusteilla eli kokoputkistolla ja säädettynä. Lisäksi hienoisesti jatkettu takahaarukka, xenon, sirommat peilit.