Jos XX tarkotat niin olen samaa mieltä :thumbsup:
Printable View
Edellinen omistaja oli vaihtanut tuohon mun omaan penkin. Ei siinä ihan äkkiä peppu puudu. Pitkillä siirtymillä pitää välillä seistä hetki tapeilla tai jumpata alaselkää pujottelemalla tms.
Kaasukäsi puutuu kyllä, jos ajaa isoja teitä pitkää matkaa ja jää nojailemaan käsiin, kun ei jaksa pitää koko ajan selkä- ja vatsalihaksilla tukea, että kädet olis rennot. En ole mutkateillä huomannut puutumista.
Kolmen kyykyn jälkeen laitoin tuon -02 trasalpin. Oulusta kun vesisateessa ajelin kasitietä kotia niin kerkesin jo miettiä että olikohan tää virhe.
Mutta eilen ku kävin ilman laukkuja yksinään päästeleen sora pätkiä niin olen aivan varma että ei ollu. :D:thumbup:
Kolmella ekalla vaihteella ihan huikee.
Seuraavaksi sitte tuo uus at!
Pittää ruveta pulloja keräileen. :polonen:
Ratkaisu kaasukäden puutumiseen on Kaoko-vakionopeuden säädin. Saa mm. Stormilta. Pyytävät 130 €a. Möivät mulle satasella. Saa ulkomaan nettikaupasta 95,90€a. Sunnuntaina asennettiin. Olen nyt ajanut reilu 100 km ja toimii. Opettelmista viellä. Pyörä NT 700 V. Tuossa viestiketjussa aika paljon asiaa: Siellä suositellaan säätimeksi
mm. kortongin tyvirengasta:
http://hondadeauville.munfoorumi.com....php?f=2&t=328 Ja voit morjestaa oikealla kädellä.
Vihdoin tuli pyörä hankittua ja VTR 1000F vm.2002 aloitellaan :orgmp:
Liite 10756
Honda CB1300S vm.-07
Hankintaa tehdessä kalkkiviivoille pääsi rinta-rinnan myös GSX1400, mutta Honda voitti ketteryytensä vuoksi.
Tuli hommattua kawojen hatkoksi CBR900RR Tuliterä vm. 99 :jippikaijee:
Honda CBR 600 RR
CBR 1000F vaihtui uudempaan. Alla nyt CBR 1100 XX :)
19 vuotta haaveillut tollasesta. Oli suupielet aika ylhäällä kun tuon kotiin ajelin.
Cbr1000rr
Vanha CBR1100XX
Honda fury 2012vm. Hauskanen laitos pakko myöntää
Varadero XL 1000 Vm-2012 ja ajettu 4500 km.
CBR 1100 XX täälläkin, varsin hauska peli, ei voi muuta sanoa. :D:D
Jep :D.xx hiilari putket .on kivemman kuuloiset :WAZAAP:
Cb 1300 -03
Kesäkuussa kans vaihdoin XX:n. Sokkona ostin pari viikkoa ennen Euroopan reissua, kun vanha Yammu rupes kiukuttelemaan. Renkaiden, etustefojen ja ketjun/rattaiden vaihdon jälkeen tien päälle. 3500 km emännän, kolmen laukun ja tankkilaukun kanssa ilman pienintäkään ongelmaa. Ainoa pieni miinus tuosta satulasta, joka ei todellakaan ole niitä mukavimpia pitkälle matkalle. Päivääkään en ole kauppaa katunut.
Onko kellään tietoa että mistä kannattaa alkaa etsiä osia , Honda Sabre v65 1100cc v.1985 ?
esim. cmsnl.com
http://www.cmsnl.com/search/index.ph...sabre&spbmvin=
storm-motor.fi voip löytyä myös
650 Transalp -06. Kyllästyin pikkugessun ainaiseen remontoitiin, paitsi että hajosi tästäkin jo mittarinpyörittäjä 40 tkm kohdalla. Talvea varten laitoin kahvanlämmittimet ja lisävaloa on seuraavana asennuslistalla.