Näyttää pahasti siltä, että viikonloppuna autotalliin tulee uusi asukas, -98 vuosimallin 6r ja mittarissa 53 tkm. Pitäisi siis ajella vielä hyvän matkaa (?). Pyörä tulee lähinnä normaaliin päristelyyn ja matka-ajoon, rata kun on tuntematon käsite meillä Kainuussa.
Mitä nyt oon lueskellu nämä reilut 50 sivua läpi niin oon päätyny siihen, että:
- ei oo mitään mallivikoja, ominaisuutena ainoastaan nokkaketjun saundi joka on myös uudemmissa(?)
- 98-vuoden malli on uudistettu
- polttoainetta imasee sellaset 5-6 litraa sataselle eli vähän tulee bensakuluja lisää kun tuo vielä tallissa majaileva piikki-cbr imasee sen kolme litraa
Onko tässä pyörässä mitään sellasia erityisen tärkeitä mallikohtasia juttuja jotka kannattaa tsekata kun menee ostoksille?
Ja toinen juttu öljyjä koskien, onko mobil ykkösen litkut jotenki huonoja litkuja ku täällä ei niistä hirveesti mitään puhuta? Ite käytin piikissä Mobil ykkösen jotai iha perusvermeitä ja hyvi kaikki pelas.
Ja jos jollain on myynnissä 25kw kuristusosat niin eikun yv:tä tulemaan, ois kiinnostusta sellasiin.
Kawasaki on ollu mulle pennusta asti jotenki mystinen ja kiehtova pyörä, tuo ihanan vihree väri ja se, että se on vaan Kawasaki. Kohta taitaa unelma toteutua ja löytyä sellanen omasta tallista *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ons/inlove.gif