Joo :thumbup:
Printable View
Joo :thumbup:
Hetken näytti siltä, että huomenna ois päässyt vain käväisemään kahvilla. Isommalla on nyt kuitenkin jalka paketissa, joten ei ole treeneihin menemistä ja sitä myöten mun ei tarvii olla pienemmän kanssa kotona.
Eli huomenna pääsee istumaan hetkeks' aikaa ihan rauhassa. :thumbup:
Kyä se pojasta polvi paranee [emoji14]
Onks tänään jotain?
Kessalla ainaki :)
No ois se perhana sittenkin pitänyt lähteä tulemaan, kun Jaskakin tuli :pissed:
Ei vaan jaksanut, kun pitää painaa pitkää päivää luokassa, ja sen jälkeen päivän muut duunit. Mutta syyllinen katsoo aina peilistä. Itsehän mä sitä jengiä johdan...
Älkää ihmetelkö, jos alueella ilmenee savun hajua. Lassilan ja Tikanojan pojat perusti ilmeisesti oman jätteenpolttolaitoksen tontilleen [emoji14]
Jaahas. Pitää tulla kattomaan. Pikkujätkä saa tulla mukaan eli lyhyt visiitti.
Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla
Pitäähän sitäkin ihmettä päästä nuuskimaan:grin:
Kehäkessalla juteltiin kauden avajais ravintolakeikasta. Ja taidettiin päätyä kisahallin päätyyn
HOOK WINGS on sen mestan nimi. Eli Maanantai 3.4 19.00
Jos lähtijöitä yli 5kpl niin toteutetaan. Ilmoittautukaa tähän perään.
Tapahtuma soveltuu myös ensikertalaisille ja aloittelijoille.
Joo tulossa.:thumbup:
Paikka on siis tää: http://ravintolahook.fi/helsinki/
Tulossa!
Mukana!
No jos kerta Stadiin ootte tulossa.. pitää tulla kaitsemaan että vantaalaiset osaa olla :;):
Mukana! :)
Ainiin, joo tullaan.
Mennään siis sinne tänään. Ei varmaan tarvi varaa pöytää, kun on Maanantai.
Mun on pakko peruuttaa tulo tältä päivältä. Aikakapeikko iski silmille, enkä pääse irtoamaan millään siiville..
Ovessa on lappu että suljettu 3.4. Ideoita?
Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla
Olihan pyhistä huolimatta tänään normaali kessamaanantai?
Tulossa ollaan....
Ei pysty. Olin muuttamassa Turussa. Keli ei oikein vielä houkuta mopoilemaan ja pakulla on päivän kiintiö täys. :p
Onko vapun päivänä kessalla miittiä vai onko tarkotus letkailla.. ite ainaki tyttären kans cruisaamassa.. kohde vaa toistaseks avoin:jpstyle:
Mä voisin päättää oman letkan Kessalle (Katotaan kuinka moni lähtee mukaan?). Mutta vähän aikasemmin kuin 19. Olisko 17-17.30?
Letkaillaan varmaan, jos säät sallii. Alotus senverta "aikasin" että pitäs keretä kessalle illaks ne jotka jaksaa vielä tulla.