MT-07. The dark side of Japan
Lainaa:
Kaffemi kirjoitti
Mitäs tuolle halkinaiselle öljypohjalle kuuluu?
Korjattu. Itse piti kustantaa 299euron vaihtotyö. Ei tarvii laitella vissiin ohjenewtoneihin enää koskaan. Kunhan proppu vaan litistyy.
Re: MT-07. The dark side of Japan
Lainaa:
Kaff kirjoitti
Hitto kun ois ylimääräistä, niin heti ostaisin. Jos ei joulukuun alkuun oo menny niin voisin kysellä sillon tuota :) Veronpalautukset hyötykäyttöön.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kertokaas tyhmälle, että voiko pyörän akun jättää ylläpitolaturiin huoletta niin että akku pyörässä ja pyörän akunnavat paikallaan akussa? Vai meneekö sähköosat oikoseen?
Lainaa:
tst kirjoitti
Olikos tuossa propussa putkitonkien jäljet?
Vähän pyöristyneen hylsyn narskamat. Ekan vaihdon jättämät jäljet. Meinas tulla kuset housuun kun pyörähti tyhjää avatessa.
Lainaa:
tst kirjoitti
Olen laittanut akun napoihin piuhat kiinteästi ja nehän yhdistyvät liittimessä ja sen tyrkkään n. 3 kk:n välein älylaturiin oli sitten kesä tai talvi. Lataan kunnes näyttää täyttä varaustilaa. PS. Peck4, joko Hammasjärvi on jäässä ja onko Hampurissa lunta?
Pitää varmaan latailla sitten muutaman kuukauden välein itsekkin. Vähän eri maata tän kun Hornetin kanssa, jossa ei juuri sähköhärpäkkeitä ollut.
Haminan lumitilanne on varsin hyvä ollut, mitä nyt viikon plussakelejä uhannut taas. Joulukuuks pitäs olla kyllä jo Kolinkin laskukunnossa. Hammasjärvi naapurin mukaan jo ohuessa jäässä, mutta ei kantavassa. Itse ei oo tullut käytyä siellä päin kun Nivassa koiraa ollaan käytetty uimassa ja ulkoilemassa. Mutta ihan täällä jo talvi on. Paitsi jos lämpö sulattaa tulevalla viikolla.
Rupesinpas vaihtamaan tankoa, mutta on niin pirun lyhyet vaijerit ja johdotukset, että ei auttanut edes uudestaan vetäminen muita reittejä. Kovasti oisin halunnut leveämmän tangon, mutta 80 senttisessä sen 3 senttiä puolellaan liikaa pituutta.
Ootteko vaihdellut näihin miten leveitä tankoja onnistuneesti? Epäilen että se 74cm on maksimi ilman johtotöitä ja pitempiä vaijereita.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Tuli käytyä öljyt vaihtamassa ja ajettua pyörä varastosta kotipihaan. Oli se kyllä mukavaa taas pitkästä aikaa :) Huomattava ero Motoxin ja nyt vaihdetun Yamaluben välillä. Paljon sulavammin vaihtuu vaihteet nyt. Mutta edelleen ihan rakastunut tähän, vaikka MT10 houkuttaa ostaa pahasti.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...e8c5b41f5d.jpg