Vois koittaa.
Printable View
Vois koittaa.
Njaa. Jos ei muuta ilmaannu, niin saatampa ilmestyä paikalle??
Voipi yrittää:cruising:
Mukana, jos ei sada:orgmp:
Millanen ajonopeus näillä äkkilähdöillä on? nimim. yhden "todella hidas+nopee"-letkan hitaassa osastossa ajanut, ja todennut sen liian hitaaksi.
tikkari+?
Vauhti on tyypillisesti keulassa melko reipas. Ideana on kuitenkin ollut, että aina jokaista odotetaan. Itse tyypillisesti perämiehen hommia hoitelen ja edessä on ollut ihan tänä kesänä kortin saaneita ja ensi kertaa letkoihin osallistuviakin. Kaikkia siis odotetaan, joten sitä omaa mukavuusaluetta ei tarvitse lähteä liioiksi asti ylittämään.
Ollaanko menossa?
nii :rant:
Ainiin, unohtu tuo säävarauspäivitys kun ulkona oli niin kirkasta, pilvetöntä ja aurinko lämmitti. Joo mennään! :grin:
(ja että istuin 16.00 aikoihin BW:n pihalla vielä)
Can't make it.. Perskule, meni töissä myöhään.
Hitsi, tänään se oli minä joka meinasin jäädä kelkasta. Letka oli jo lähdössä liikkeelle ku kurvasen letkan perille:p
Oliko teidän seurakunta baut kasin maissa siinä nikkilän (en saa päähän) huoltsikan pihassa. Repsol Cebari oli ainakin pihassa, sekä iso kasa muita pyöriä.
Juu siihen me lopeteltiin.
Kiitokset tästä itse kullekkin.
Sen verran jäi kutkutteleen, että jos ens viikolla kehtais ja sais aikaseks vois huomattava paljon hitaamman piidemmän ja mutkasemman ite samaan suuntaan koittaa hoitaa. ??? Mut siitä ehkä omaa topic myöhemmin kelien ja muiden muuttujien salliessa.
Lyhyt ,mutta hyvä reissu vaikka olihan se hilkulla etten myöhästynyt:doh: Aikaa oli vaikka kuinka ,mut piipahdin allritessä ja siel meni hetki.Hyvä meininki tää porukka kyl tietää mist pitää
Muuten hyvä, mut just kun päästiin 162:lle, jossa kilokyykky alkaa päästä omimmilleen, käännyttiin jo het kohta pois!:dunno::p
Kliffa iltalenkki. Himasta himaan 172km. Tänkjuuta vetäjälle ja kaikille muillekkin. /Pukama
Tänks mutkista ja vauhdista:thumbsup:
Lähdettiin vielä sitte siitä jatkoille 5 mopon voimin, mahtavaa settiä, pidot vaan parani :jippikaijee:
Kiitokset koko poppoolle!
Joo mukavan lepposaa menoa ja kotoota kotiin 220km, kun käytiin sen täyden satkun jälkeen vielä "jatkoilla" eli ajamassa toinen satku lisää. Kelikin oli hjuva.
Kiitos saapuneille letkailijoille.
Osallistuin pelkille jatkoille. Kivaa oli :) kiitosss
Maukasta settiä, jatkot vielä kruunas illan. Kiitos kaikille:respect:
Pikku ajelut tänään Ke 24.7 Nikkilän ABC 18.00
Olisko tämmöselle tulijoita?
Vauhtina jotain tourinkityyppistä.
Itse ajelen 2-päällä.
Koitan tulla kohan ei sada vettä. :thumbup:
Yritän, mutta en voi lupaa! :orgmp2: