-Chelios- kirjoitti
Pääosin näyttää olevan positiivista sanottavaa porukalla ko. liikkeestä. Itsellä on vähän ristiriitaiset kokemukset: kävin Tampereen liikkeessä hieromassa kauppaa nykyisestä pyörästäni parisen viikkoa sitten. Koeajo onnistui kun puoli tuntia malttoi odottaa että joku huomasi minut ja kaverini pyöriä katselemassa. Se joku oli onneksi Nykyinen vt. toimari Jakke. Koeajo ja tarjous hoitui mallikkaasti ja Espoolaisena kun siellä olin lupautuivat lähettämään pyörän Espoon liikkeeseen "loppusilausta varten"
Espoon liikkeessä tulikin sitten lyötyä kaupat lukkoon ja samalla tuli hankittua itselle ja muijalle kunnon uudet ajokamat. Tässä vaiheessa kaikki vaikutti vielä oikein hyvältä, vaikka ihan juuri niitä kamoja mitä halusin (tai tarkemmin kokoja) ei löytynyt mistään Heinon liikkeestä ja jäi epäselväksi olisiko niitä saatavissa muutenkaan. Henkilölunnasta kokonaisuudessaan jäi oikein hyvä kuva.
Samalla kerralla kun tuli pyörä hankittua sai sitten erilaisia lahjakortteja kamppanjaviikon kunniaksi. Itse pyörästä sai varustelahjakortin, kypärästä ja vieläajoasustakin. Niitä sitten käytettiin siinä samalla pois. Paitsi että myyjä jätti yhden kortin huomioimatta. Sekin piti itse jälkikäteen huomata ja reklamoida erikseen. Pyydettiin sitä sentään anteeksi, mutta ei muuten huomioitu..
Kypäräpuhelimet (Schubertin omat) meni ekalla käynnillä tilaukseen ja kun menin toista hakemaan ja kypärään asennuttamaan niin kysyin samalla navigaattoria pyörään. Olin katsellut Zumo 660:stä ja halusin sen koska halusin kännykän, navin ja kypäräpuhelimen toimimaan kimpassa mutta Heinolla ollut nuori kundi totesi että sitä ei kannata enää hankkia vaan ota tämä uusi 350LM. Siinä piti olla kaikki samat ominaisuudet ollen kuitenkin halvempi. En ollut tähän laitteeseen ennalta perehtynyt joten luotin "ammattilaiseen". Voitte kuvitella vitutuksen määrää kun nyt sitten kävikin ilmi että juuri se ominaisuus mitä pärränavissa lähdin hakemaan puuttuikin tuosta 350:stä. :rant: "Mitäs luotit myyjään?"... :tyhmäminä:
Noh ihan kuin se että minulle myytiin navi väärillä tiedoilla ei olisi ollut riittävä mielenpahoittaja, tuli navitelineen asennuksen jälkeen pyörään käynnistymisvaikeuksia. Vaikutti siltä että naviteline purkaisi akkua. Juuri välttääkseni tälläiset ongelmat oli syy etten itse lähtenyt telineen asennusta tekemään vaan jätin sen ammattilaisten huoleksi. Onneksi huolto pystyi ottamaan asian heti tutkittavaksi ja itseasiassa vian syyksi paljastuikin 4v vanha akku joka sattumalta oli vain naviasennuksen jälkeen tullut tiensä päähän. Akun vaihdosta meinasi tulla vääntö, kun se nyt on normaalisti kuluva osa. On toki, mutta ja ostat pyörän joka myydään premium-vaihdokki nimellä ja sille annetaan 12kk takuu, niin olettaisi sen sitten myös olevan akunkin osalta tarkastettu. Väännön jälkeen akku vaihdettiin uuteen ilman kuluja minulle, mutta jälleen jäi paska maku että vika ylipäätään aiheutui ja jouduin sen takia säätämään pirusti aikatauluja uusiksi, vaikka sitten loppujen lopuksi asiallisesti se korjattiinkin. Ei sitä, että "heidän laiminlyönnin takia" jouduin junailemaan työ- ja muita menoja uusiksi, hyvitetty mitenkään.
Yhteenvetona kimaltelevan ulkokuoren alla on karu mattapinta joka jättää helposti huonon fiiliksen. Tästä syystä jää ristiriitainen kuva (Espoon) Heinosta. Tulen kuitenkin siellä asioimaan niin pitkään kunnes mielipide varmistuu suuntaan tai toiseen. Uskon kyllä, että se varmistuu positiiviseen päin..