Pyhäaamun ratoksi lueskelin tätä ketjua ennen työvuoroa. Minun on nyt vähän puolustettava Tampereen Heinoa. Mulle se on ollut Salon Takatalon kanssa yks parhaiden palveluiden paikka. Niin, että *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/nixweiss.gif
Yennylle tiedoksi ihan kamalan pitkän iän kokemuksella, että vakuutustarkastaja kokeilee IHAN AINA kepillä jäätä. Valitettavasti näin vaikka ei saisikaan olla. Se "Heinon poikien yhdestä suusta"-lausunto on vakuutustarkastajan oma veto. Nimittäin ei Heino sitä lunastushintaa määrittele lainkaan vaan vakuutusyhtiö sen tekee. Arviomieshän on ammattitaidoton siihen tehtävään jos ei osaa hintaa määritellä.
Ja rammus, Heinolla jos missään voi hieroa kauppaa ja neuvotella. Jos hinnat ei osu kohdalleen niin Jaken tai Vahteriston kanssa kahvimukit käteen ja pihalle neuvottelemaan...
Jos joskus vaan on mahdollista niin käy Hesassa HD-Centerissä tai Vantaan Bikeworldissa, niissä sanellaan ehdot ja piste. Niissä kaupantekotunnelma on taas mun mielestä ankea. Ilmeisesti liikaa stadilaista rahakasta asiakaskuntaa joka on sitten muokannut kaupantekokulttuurin sellaiseksi. Ota tai jätä! Niin, että ymmärrän kyllä kokemuksesi osittain.
Onneksi jokaiselle kuitenkin on jossakin joku...pyörä ja myyjä.
Tämä kauppiaskeskustelu on itsellekin ajankohtaista kun alkoi tehdä mieli Speed Tripleä.