Lainaa:
(slaideri @ Kesä. 19 2010,00:05) kirjoitti
Miksi noilla kympeillä ei menestytä missään kisoissa ? Lukuunottamatta ehkä Ryan Farquhar:ia jossain skotlannin ylängöillä... liikaa tehoako ?
:lämmityshymiö
Uudemmista en tiedä, muutamia koeajoja tullut köröteltyä, mutta tuo vanhempi on liian vikuri, just ratahommissa varsinkin. Teho ei tule niin siististi kuin esim. Gixereistä. Pyörää on myös haukuttu kömpelöksi rohjakkeeksi mutkissa yms. ja sitä se ilmeisesti onkin jos vertaa Höndään tai Suskaan..
Mutta siinä ovat osuneet kohdalleen, mitä Kawa nyt ilmeisesti on aina myös yrittänyt hakea -> luonnetta! Tuo C antaa tunteen, semmoisen kohtuullisen räyhäkkään, että nyt mennään ja katsotaan viikatemiestä samalla silmiin, vaikka se onkin näennäistä ja "tehopiikein" aikaan saatua. Turhan monta juttua tullut luettua, kuinka esimerkiksi Giksu vie kyseistä pärrää (vastaavan ikäiset) aika pahasti. Silti kun käy ajamassa saman ikäisillä muilla tonnisilla ja jopa tuoreemmilla, niin mikään ei ole antanut samaa räyhäkästä fiilistä, vaikka pyörä vetää tasaisemmin koko alueen läpi, taipuu paremmin mutkiin yms. Se tunne jää kuitenkin uupumaan.. Tuolla tunteella ei kuitenkaan ole ikävä kyllä mitään tekemistä kierrosaikojen kanssa
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
En mä oikein osaa tuota selittää, jotakuinkin kuitenkin noin mitä yritin raapustaa.. radalla kuitenkin eri pyörät vie jos samantasoiset kuskit puikoissa. Näin olen antanut itseni ymmärtää. Olen kuullut tuosta myös radalle hyvän saatavan, mutta vaatii ilmeisesti aikaa, taitoa ja rahaakin.. toisaalta kaikkihan ne periaatteessa. Tälläkin palstalla on kymppejä käskyttäviä tai aiemmin käyttäneitä ratamiehiä / harrastajia.. he kirjoittakoot lisää ja asiantuntevampaa kommenttia tuosta puolesta.
- P
ps: ja onhan se edelleen parhaimman näköinen tonninen, miksi Kawa hukkasi tuon muotoilun myöhemmin? Haha, ei aloiteta kuitenkaan kenenkään kanssa mitään väittelyä, mun mielipide ihan puhtaasti, vaikka kyllähän tuon pyörän kanssa liikkuessa aina välillä kuulee positiivista sanottavaa ulkonäöstä (ei kuskin).