Tällainen Intercom pari on tulossa, kunhan Tulliposti saa sen Espooseen tällä viikolla
http://www.ebay.com/itm/2-Motorbike-...item3f491239ed
Printable View
Tällainen Intercom pari on tulossa, kunhan Tulliposti saa sen Espooseen tällä viikolla
http://www.ebay.com/itm/2-Motorbike-...item3f491239ed
Pro Oiler ketjurasvari hommattu joskus kevättalvella mutta nyt on asennettu.
4L Delvaccia,meinaan ajaa samoilla öljyillä ainakin 40tkm.
Kannattaa säästää jos vain pystyy!
Z:aan OSCON ketjurasvari. Nyt jo asennettunakin :thumbup:
HJC R-PHA 10 plus :rakastunut: ja alpinestarsin nahkahanskat
Revitin nahkatakin ja -housut Stormilta.
Stormilta sadeasu mun typykälle:polonen:
Pyörään 4 litraa Motul 300V:tä. 20 eur / litra. Delvaccia ostin traktoriin.
Alpinestars Optimus Pack Midway Charcoal reppu, 59€ @ Allright. :right:
XLmotosta tarjouksesta MP Saappaat Course Two Seasons itsellä ja vaimolle 59€/pari.
Gore popot
Rukka D 30 Air Protectors Jacket
Body Protector Vest rinta/selkäsuoja EMC oulu tänä viikonloppuna -15% hinnaksi jäi 170€
Näyttäs alkavan heti tuo harrastamiselle tyypillinen rahanmeno, joskaan ei tunnu harmittavan samalla tavalla kuin auton laittaminen. Ehkä siinä vain on se, että jes nyt siitä tulee parempi :)
MCI-WBK-213, Pyöränlaakeri- Ja Pölytiivistesarja
MCI-FSD-009, Etuhaarukan Stefa- Ja Pölysuojasarja, Pari
MOT-MF10W30-1, Motorex Fork Oil 10W/30
NGK-CR9EH-9, Ngk Sytytystulppa
KNF-KN-303, K&N Öljynsuodatin
KNF-HA-8098, K&N Ilmansuodatin
KNF-99-0504EU, K&N Ilmansuodatinöljy 204Ml
BIT-997608, Ptfe Rasva 30G Etuhaarukan Stefoille
Miten hyödyllinen tuo ilmansuodatinöljy on, ei ole aikaisempia kokemuksia itellä?
PV2, eGaystä tietenkin...
Bags Connection tankkilaukku + kiinnitys.
Alpinestars Excursion Gore-Tex -ajopuku tuli hommattua. Seuraavaksi kiikarissa kengät ja hanskat. :grin: Kaikkea kun ei osaa hankkia kerralla.
Boblbee Megalopolis reppu
Schuberth C3 Pro tuli mattamustana tilattua.
"Kumman kaa" Ellulle käy aina niin, et "me pantiin taas Vesan kans"........
Mulle käy aina niin, et ostin taas uuden kypärän :grin:
SHOEI GT-AIR :peukutpystyyn:
Tähän kuulaan ei enää ruukku tuosta parane miltään osin.
NEOTEC oli monella tapaa pienoinen pettymys.....:no:
Mukava, erittäin hyvä ilmastointi, Shoein toimiva aurinkovisiiri......
mutta painava, iso ja käytännössä käsittämättömän meluinen vaikka testit puhuu muuta,
eikä sille "konepelti pystyssä patsastelulle"
loppujen lopuksi löytynyt juurikaan tarvetta.
Givin taka ja sivulaukkutelineet Hornettiin. Kappan 44litran laukut 3 kpl.
Klanin lämmitettävät housut. Nyt loppui se ikuinen "tein-itse-ja-säästin" -projekti lämmitettävien housujen osalta. Mutta kyllä minä vielä jonakin päivänä...
Kyllä nyt kelpaa :orgmp2::thumbup:
Sweepin ajofarkut goretex-pöksyjen kaveriksi. Jotenkin nuo goretexit tuntuu kauhean vaikeilta päällepuettavaksi pikkumatkoja varten eikä ne kesällä oikein kaupunkipyörittelyssäkään mukavat ole aurinkoisina päivinä. Enpä sitten tiedä, että ovatko nuo farkutkaan tarpeeksi viileät, jos tuleva kesä on yhtä kuuma kuin edellinen.
Sweep kevlar huppari ostettu Eurobikerista kun löytyi alennuksesta: http://www.eurobiker.fi/sweep-viking...r-huppari.html
Tietenkin lähinnä kaupunkiajoon ja kuumalla kelillä tarkoitettu
:orgmp:
Tänä keväänä tullut hankittua
Leatt STX Road -niskatuki
Alpinestars Jaws valkoinen nahkatakki + Nucleon selkä- ja rintasuojainsertit
Richa vedenpitävät tekstiilihanskat (lämpimät!)
Richa vedenpitävät nahkakanskat
Richa Viper nahkahousut
Sweep Track -nahkahanskat
Sweep Ashigaru musta nahkatakki (Eurobikerin tarjouksesta 150€)
Sweep Alabama ajofarkut (myöskin alesta 37€)
Sweep Duke valkoiset lyhytvartiset ajokengät kaupunkiajoon
Kirkas visiiri Sweep GTX Techno -kypärään
Kappa Waterproof Tailbag (50 litraa)
Ja pyörään on tullut hankittua:
CNC-työstetyt alumiiniset jarru- ja kytkinkahvat (joissa 6-portainen säätö)
ohjaustankoon kiinnitettävä analogikello
lankarullat taakse
takapukki
Huhhuh, mitä rahanmenoa. Listasta puuttuu vielä työkaluja ym. joita olen hankkinut että voisin itse vaihtaa öljyt jne... Vielä ostoslistalla on ainakin erillinen Level 2 -selkäsuoja, ehkä paremmat kevlarfarkut (koko sisävuori kevlaria) ja uusi kypärä.
Nykyinen kypärä on siis Sweep GTX Techno. Nyt piti ostaa uusi visiiri kun edellinen meni pilalle. Mulla oli siinä kiinni oranssi pinlock. Ajoin kovassa sateessa ja pinlockin ja visiirin väliin pääsi vettä. Pinlock kai jotenkin vähän tarttui kiinni visiirin sisäpintaan ja jätti siihen pari samentumaläikkää. Läikät eivät ainakaan hinkkaamalla lähde pois, joten luulen että visiirin sisäpinta on vaurioitunut peruuttamattomasti. Pinlock-kalvo on ihan kunnossa. En nyt viitsisi seuraavaakin 40€ visiiriä pilata, joten ostoslistalla on sitten ehkä parempi kypärä, jossa olisi valmiiksi pinlock ettei mene taas porailuksi. Muutenkin Sweep GTX Techno jättää hiukan toivomisen varaa. Ei ole aurinkovisiiriä ja visiiri ei lukitu kunnolla tiiviisti kypärään oikeasta reunasta, jolloin kasvoille saa aina hiukan tuuletusta, halusi tai ei. Nythän toi kypärä on aika kovassa tarjouksessa (167€), mikä ehkä paremmin vastaa sen käyttöarvoa kuin vuosi sitten maksamani 270€.
Tänään saapui uusi kypärä :) Ja hyvältä tuntuu!
http://i1342.photobucket.com/albums/...psfqpas1kh.jpg
http://i1342.photobucket.com/albums/...ps4pn0kf9g.jpg