Oli tullut ilman kolinaa, mutta siitä huolimatta kirje luettu.
Mahtaakohan tuo ST1 etu olla tänä vuonna yhtä ruhtinaallinen kuin viime vuonna? Alkoi naurattaa kun joka kerta kortin kanssa tankatessa näytöllä ilmoitettiin edun olevan 1 snt / litra :D
Printable View
Turkuun kortti saapunut myös :thumbup:
Meillä päin Posti-Pate viettää vaarallista elämää :rant:
Kantoi tänään laatikkoon kasan kortteja, vaan ei minulle :shoot: :hanuria: :shoot: :rant:
Postivaunut eksyneet myös Vantaalle ja kortti plakkarissa. Tarraa jäin vähän kaipailemaan, mutta ei se maailmaa kaada. Kortti on hieno ja se pääsee heti tänään tulikokeeseen Pakilan Teboilin kassalla :D
Kenelle voin valittaa, posti toi kortin rouvalle mutta ei mulle :rant:
Koita lähettää mailia, jasenasiat(ät)moottoripyora.org
kortti saapui tänään...:jippikaijee:
:rakastunut:
Liite 9263
...
Tuli ja oikein niiku kerralla oikeeseen osoitteeseen :thumbup:
Ee saapunut, vaikka joulukuussa maksoin. Noh, Itella taas osaa. :p
Katos, kortti oli kilahtanut portin pielen laatikkoon myös täällä :thumbup:
Tänään saapui :)
Katoin ensin roskis postiksi :tyhmäminä:
Mä touhusin vaan isosta kuoresta missä oli orgin pipo :D
Kopsahti ruskeaan muovilaatikkoon joita löytyy varmaan 80% osoitteista. Asialline kortti ja hieno kuva,, kenen lienee ottama. Kirjekin asiaa.
Neljä viikkoa vielä talvea,, sitten alkaa pyöräkelit kjäh.
Katos ...myös tänne kortti on saapunut . Vielä kun toi mun kauppa alkaisi olla sellainen että toimisi niin siitä olisi jotain hyötyä..
No niin! Kortti napsahti jälleen kerran postitse, ohase hiano!
Mutta mites kun saatekirjeessä oli maininta Eurobikerin alekoodista(?) mutta sellainen ei ole vielä postilaatikkoon eksynyt. Missähän vaiheessa tuollaista meiliä olisi odotettavissa? Arvatenkin sille olisi käyttöä pian. :)
Mullekin eilen kolahti postiluukusta uusi kortti :jippikaijee:
Noniin tulihan se kortti saatekirjeineen minullekkin :jippikaijee:
Vaan ei näkynyt ämpäriä tai tarraa :dunno:
Rekisteröin jäsenkorttini ohjeiden mukaisesti. :)
Onkohan se tankillinen V-Poweria sellainen säiliökontillinen, mulla olis sellainen tankki vaihtolavakiskoilla :D
Yritin 16.2 tilata sivun kaupasta jäsenyyttä. Sain tilausnumeron mutta profiilin tilaukset -sivullakaan ei näy mitään. Onko näissä pitempi toimitusaika, että pitääkö ihan kiltisti vielä odottaa? :)
Jees kiitoksia! Kävin uudelleen koittamassa ja pääsin maksusivulle ja nyt on homma hoidettu! :jippikaijee: :thumbup:
Seuraava jäsenkorttien postitus uusille jäsenille tehdään ensi viikon alkupuolella. Jos et ole vielä jäsen, niin käypäs liittymässä jotta ehdit mukaan postituslistalle.
terveisin
Salomon
Jäsenasiat, Motorg ry
Jos vieläkin emmit ostaako jäsenyys vai ei, niin suosittelen lämpimästä ostamaan. Tämän päivän aikana ostetut uudet jäsenyydet ehtii vielä tulevaan jäsenkortti postitukseen mukaan. Seuraavan kerran kortteja postitellaan toukokuussa
Jäsenkortit postitettu tänään, joten viimeistään alkuviikosta ne on perillä. Tarkkailkaa postianne :)
Kortti kolahti tänään postilaatikkoon...
Kiitos!
Eli kun liityin 11.4. jäseneksi, niin menee ensi kuuhun tuo kortin saapuminen? No voihan hitto. A-kortin ajan vajaan kahden viikon päästä ja pyörän olin ajatellut ostaa heti perään (minähän en testaamatta hanki mitään...)
Jäsenalennukset olis kelvannu, mutta katotaan jos liikaa polttelee ni käyn ainaki kypärän ostamassa.