ketä jännittää?
tuleekohan nyt ennätys palstalla samaan aikaan oleville.
Printable View
ketä jännittää?
tuleekohan nyt ennätys palstalla samaan aikaan oleville.
Lähinnä ketuttaa...
mä en ainakaan pääse mihinkään kauppaan, mulla taitaapi olla jotkut oppositiotunnarit joilla ei VIPpi puolen ovet aukea....
Sarvet meinasin vaihtaa pyörään. Ennenku alan purkamaan....
Nuo ruiskuvehkeet on mulle uus tuttavuus. Kaks vaijeria lähtee kaasukahvasta. Kannattaako ne irrottaa siitä päästä, vai jostain sieltä ruiskuboxin tienoilta? Mietin, että miten saan ne oikeeseen kireyteen? Perinteisesti pieni välys kahvaanko ? :jpstyle:
Kävin tuossa eilen viemässä a2 korotukseen tarvittavat paperit poliisille. Kauanko siinä ajokortin saapumisessa on muilla mennyt, vai voiko vaa suoraan lähteä baanalle ja toivoa että on päivittyny poliisien tietoihin? Haluttaisi niin perkeleesti päästä taas ajamaan 2 pyöräsellä. Kevarikin tuli otettua pois kilvistä kun ei oo varaa 2 pyörän vakuutuksiin...
On olemassa muita vakuutusyhtiöitä, esim. Turva, jossa miula on pyörät vakuutettu.
Kyllä se kilpi sinne konttorille kelpaa, vaikka pyörä olis ehjä ja vakuutuksessa. Ei tää vielä niin neuvostoliitto ole.
Onks jengillä kokemuksia noista jäähdytysjärjestelmän pesuaineista? Rukkasen syyläri kävi pajalla ja sen myötä vaihtuu glykolit Water Wetter-seokseen, niin ajattelin että samallahan tuon systeemin voisi puhdistaa.
Ainakin Ifillä saa kyllä seisontaan, miten vaan itse haluaa. Ainoa rajoitus on, että vähintään kuukausi pitää olla yhtäjaksoisesti seisonnassa, jotta kuukauden saa ilmaiseksi. Seisonta-ajalla liikennevakuutus siis 0e. Mahdollinen kasko normaalisti. Pysyy kilvet kiinni ja ajamaan voi lähteä kun haluaa. Netissä vaan raksi ruutuun ja taas on vakuutus päällä.
Oma kausi on alkanut aina sen verran myöhään, että en ole ympärivuotista vakuutusta halunnut edes ottaa. 4kk ajolla suurinpiirtein saman hintainen, sen jälkeen seisonnalla säästää. Varmasti pyörästäkin kiinni.
näin on if tarjoaa tällaista systeemiä ja kilvet pysyy kotona.
itselläni on ajoittain projektimopoja ja homma on helppo, vakuutus if:stä ja seisomaan, kun mopo ajoon
niin soitto if:iin ja muutetaan vakuutuksesta vaikka ympärivuotinen, helppoa kun heinänteko.
Tälläinen pikkukyssäri teille viisaammille että pyörä on seissyt lämpimässä talven yli ja koneessa on vielä edellis kesän öljyt. Pyörälle aika keväthuoltoon vasta ensi viikolla ja nyt tuli sen verran nätti ilma että tekisi mieli lähteä pyörällä ajelemaan. Tekeekö hallaa koneelle vai uskaltaako tuota lähteä huoletta pyörän selkään?:orgmp:
Auttakaahan tumpeloa! Ensimmäistä kertaa yritin tarkastaa uusien renkaiden paineet, mutta ei onnistunu. Ilma vaan tuhisi ulos eikä sisään saanu mitään. Kahdella eri huoltoasemalla yritin ja sama juttu molemmissa. Onko tuohon joku jippo mikä jäi tekemättä?
Pistoolista lähtevä täyttöletku löysällä?
Kolmannella asemalla täyttö jo onnistuikin. Jostain syystä kahden ensimmäisen aseman täyttöletku ei ilmeisesti avannut venttiiliä kokonaan vaikka kuinka yritti tunkea pohjaan asti. Oli hiukan hutera ajettava jo, kun kolmannelle asemalle pääsin (etusessa painetta n. 1,2 baria). Nyt on kumminkin paineet kohdillaan ja meno maistuu.
Nyt kun pihaan tuli 08 r6r, niin siihen vois olla fiksua ostaa ohjausiskari.En ainakaan semmoista siitä löytänyt:blink: Saapi ehdotella. Mites toi stormissa myynnissä oleva lsl titan onko kokemuksia? olis vaa paremmin budjettiin sopiva kapistus vai kannattaako suosiolla laittaa se parisataa enemmän ja ostaa vaikka bitubo.
Eivät meinaa uuden, ostetun Senan kaiuttimet muutenkaan aavistuksen (puoli numeroa) itselle liian pieneen Marushinin kypärään. Korvat menevät rullalle ja ei hymyilytä.
Heikkeneekö turvallisuus mielestänne paljonkin jos mattoveitsellä leikkaisi siististi paikan noille kaiuttimille?
PS. Ja juu, puristaa ajoittain otsaa ja poskipäitäkin! :rant: ..mutta kun halvalla sai. :paikallatuulee:
^ Ostin halvan ja saastin. Seuraavaksi ostan sopivan...
Täällä jotain keskustelua aiheesta, ainakin seiskasivun lopussa ja kasisivun alussa.
Kuudentonnin huolto lähenee mun Honda 750 Black Spirittiin... Paljonkohan moinen kustantaa... about???
200€, merkkihuollossa???
Juu merkkihuollossa huollatan. Kiitti sami ja knaku, tuota kahtasataa olin ounastellutkin. :bisseä:
990 superduken takarattaan irroitus ahdistaa. Onko tuo tosiaan niin idioottimaisesti suunniteltu kuin antaa ymmärtää vai jääkö mulla jotain tajuamatta? Kuusiokoloja yritetty nyt ährästää sieltä "väärältä puolelta" ja ees inahda. Lisäksi kun joutuu silleen killissä vääntämään niin ei hyvä. Ideoita vai rengas takaluukkuun ja johonkin huoltoon?
E. Jaah se ratas on kumituttien varassa, jotka pitää hölskytellä mukana irti ja sitte pääsee ruuvaamaan kuusiokoloja irti. Voivoi..
Joo eli sekalainen kysymys.
pyörässä uudet ketjut ja rattaat( ajettu ehkä noin 500km) kaikki asennettu liikkeessä.
heti uudesta asti ketjuista kuulunut tasaista "nakutusta" joka kuuluu jo pyörää taluttaessa ja kovenee nopeuden noustessa. Takarengas on suorassa ainaki pyörän oman mittarin mukaan ja mittasin vielä metrimitalla niin pitäisi olla suorassa... Silti kun katsoo takaratasta niin ketjut ovat ehkä hieman enemmän vasemmassa reunassa?
Pakko heittää kysymys tähän väliin mielenrauhan säilyttämiseksi.
Toimiiko if.n kaskon "hinauspalvelu" pohjoismaissa?
Huomenna pitäis suunnata kohti Nordkappia:jippikaijee: