Tänään Kaarinassa voivalantien ja saaristotien risteyksessä tais olla naiskuski ja pikkurosvo( toivottavasti ei ollut pitkätukkainen kaveri) siinä 14-15 välillä ja väriä en enää muista kun ajo maistui liian hyvälle.
Printable View
Tänään Kaarinassa voivalantien ja saaristotien risteyksessä tais olla naiskuski ja pikkurosvo( toivottavasti ei ollut pitkätukkainen kaveri) siinä 14-15 välillä ja väriä en enää muista kun ajo maistui liian hyvälle.
Tänään tuli 8-tiellä rauma-eurajoki välillä puolen päivän maissa useampi prätkä vastaan. Jos tulit vastaan en näyttänyt kansainvälistä sormimerkkiä vaan :thumbsup:
Ainakin valkoinen Honda NX700 taisi olla yks pyöristä.
Olitko harmaalla 10r kawalla jyväskylässä puuppolassa pysäytettynä by lentävät tänään klo about 14?
Olitko juuri sinä tänään ~19:15 ajamassa Huopalahdentietä etelään Munkkivuoressa vissiinkin Rykkösellä, kakspäällä ja GoPro otsalla?
:orgmp2:
Olitko se sinä joka tulit Sääksjärvellä vastaan n. kuuden maissa puna-valkoisella Kawasakilla? Orggimoroa yritin antaa autosta, mutta taisin tajuta vähän liian myöhään :grin:
:WAZAAP:nyt pitää laittaa sliparit paikoilleen pe.5.4 klo 18 aikoihin kuopion keskustassa vilaukselta keltainen olisikohan ollut cebari,alkoipa polttelemaan.:rant:
Kuka seisoskeli tänään n1600 aikoihin Hesassa Telekadun ja Teollisuuskadun kulmassa Kotarilla? Komeet äänet tuli, kun lähdit juuri alkanutta lumisadetta karkuun...:jippikaijee:
Ihan muutama minuutti sitten, harmaa r1 ja musta ninja, Vihdintiellä. Olin itse liikkeellä sinisellä sprintterillä, hetken teidän edessäkin, kunnes käännyin Konalassa pois. :thumbup:
Nyt on liikaa univelkaa lähteä mopoilemaan, mutta tuli sellainen polte että huomenna jos vaan säät sallii niin kausi alkaa mun puolesta. Prkl.
musta-oranssi hajabusa? odotteli valoissa itäkeskuksen risteyksessä, vuosaaresta tulossa ja kello oli jotain varttia vailla 5 varmaankin.
Sinä? Ite ajoin zetalla keskustasta porvoon suuntaan.
Musta Custom.. ehkä Suzuki M800 tai 1600.. kuitenkin uudenpi custom.. Tuli vastaan Maisalantiellä ja olit matkalla kohti Lahelaa tai Myllykylää.. (en tiedä minne jatkanut) kello oli noin 18:50
Kukas julkesi keventää keulaa tänään Kulomäentiellä joskus kolmen aikaan? Ei tuollaviisii saa. Hyj. :p Alkoi ihan harmittaa, kun ajoin itse kuorma-autolla, enkä pyörällä.
Tänään puol kasin jälkeen illalla Ohkolantiellä tuli vastaan joku (kotarilla?) reipahkoa vauhtia :) Yritin kovasti orkki-morottaa valkosesta golffista ja näyttää peukkuakin siinä samalla, toivottavasti et luullu että kansainvälisellä merkillä moikkalin... Vaikka sekään ei olis ollu välttis pois suljettu mahdollisuus, sen verta kateellinen olen, oma mopo vielä tallin lattialla palasina :no:
Eilen Turussa, puutorin kulmilla ennen neljän ruuhkaa, punainen Ducati Multistrada ja kuskilla neonkeltainen Rukka-takki..
Sain lisäkipinän ja lähdin sulattamaan omaa pihaa kuumalla vedellä ja rautakangella, kiitos :D
Joutsenossa, Muukossa, joku sinertänä katuenska. Juttelit Range Rover kuljettajan kanssa.
Tänään viiden jälkeen espoossa Mankin-nesteeltä vähän veikkolaan päin? Morotukset toimi :thumbup:
Tumma/musta Hayabusa Jumbon kohdalla kello ~15:15, ajelit itään..? hihoissa tai lahkeissa oli jotain huomiovärin tapaista jos en väärin nähnyt.
Porissa Valtakadulla yhden maissa(?) mustalla pyörällä. En kerinny tunnistaa mopoa, mut .orgin tarran olin näkevinäni !!
Hep!
Olin päiväreissulla Kottaraisella kanssa haistelemassa Porin ilmaa, mustissa Rukissa ja mustassa kypärässä (vähän tarrailtuna). Kypärätarra on kylläkin Arain mutta samaltahan tuo näyttää, jos sitä tarkoitit.
Vajaa kolmesataa kilsaa plakkariin, kyllä oli mukavaa menoa. Olitko ajaen? En huomannut yhtään pärrää, meni kyllä osa katsomisajasta navigeeraukseen. :cruising:
Tossa tunti sitten maikkulan nesteellä (oulu) pyörähti punamusta cbr. Itse olin tankilla velipojan kanssa cb:llä.
Punainen Bandit 1250 Oulu-Raahe välillä. Olit ensimmäinen morjenstettava tällä ajokaudella. Kuka tunnustaa?
http://mototuomas.com/tiedostot/kuvat/bandit-mies.jpg
Noniin ! :D ylitin siitä tien kävellen heti kun menit ohi ja koitin orggimorotella, mutta niin myöhään ettet tainnu enää nähdä. Täällä on muutamia pyöriä näkynyt, mut eilen taisit kyllä olla ainoa mikä itelle tuli vastaan. Tuu ens viikolla uusiks kun on Kawa liikenteessä :D :jpstyle:
Ja :bye: vaan.