3D-videosta tuli kyllä hieno! :jippikaijee:
Printable View
3D-videosta tuli kyllä hieno! :jippikaijee:
Tuosta 3D-videota. 3D-napin takaa löytyy eri 3D-formaatteja ja myös 2D-versio. Esim. Samsung SmartTV:n YouTube-sovellus osasi näyttää tuon suoraan 3D:nä, mut tarvii tietty laittaa lasit päähän.
http://youtu.be/urPTDzQKI-Y
Harmi etten omista mitään 3D:tä tukevaa laitetta. Ja harmi ettei näe jarrun käyttöä. Olisi ollut kiva ottaa oppia. Tosi nätin pyöreesti ajelet. Mä taisi ajella kuin tonnarilla, että jarrulla sisään, mutka piikkiin ja nopeesti ulos, että pääsee avaamaan. Taktiikka toimi muuten hyvin, mutta puuttui vaan vähän tehoja :D
Sulla oli hyvin ohjelmaa kierroksella ohitettavien kanssa :D
Ja Mattikin sai osansa (noin 10:42 kohdalla, kun kuuntelee kolahduksen).
Ei sellasta välttämättä tarvitse. Jos löytyy sellaiset sinipuna-lasit, niin niilläkin näkyy.
Tuolta 3D-valikosta valkkaat vaan "change viewing method..." ja "red / cyan". Lasithan voi askarrella vaikka itse :D
Olihan siellä joo ohjelmaa parilla vikalla kierroksella :) Matti ei tosiaan äänestä päätellen mahtunu samasta kolosta kuin mä, ja lopputulos näkyy siinä kun ajan seuraavan kerran siitä pääsuoran shikaanista :grin:
Joo tehoa on sen verran vähän että täytyy keskittyä pitämään vauhti päällä. :D Samoin ainakin omalla teho/painolla kiihdytys hyytyi heti jos oli päässyt vähänkin sladiin ja kun siitä oikesi. Nuo onnistui nyt paremmin kuin viimeksi ja kierrosajat paranikin n. sekunnilla vaikka vielä jäi paljon petrattavaa.
Vois muuten heittää kehitysehdotuksena, että mitäs jos ens kerralla lähdettäiskin käännetyssä lähtöjärjestyksessä, nopein hänniltä ja hitain paalulta? Olis kaikilla tasaisesti ohjelmaa :grin:
Tuossa on kyllä puolensa, tällä kertaa ajo meni suurimmalta osin maalia odotellessa. Etenkin kun sain "tehot pois"-rangaistuksen seinäkosketuksesta mutkan ulostulossa niin kakkossijasta ei päässyt kunnolla kisaamaan. :p Viimeksi keskijoukossa ajellessa oli ohjelmaa ja kisan tuntua enemmän.
Lauantaina oli taas hieno esimerkki siitä, paljonko on paljon ?
Lähdetääs siitä, että Riisor veti aika-ajoissa sekan pohjat ja karkas paalulta.
Oma ajo... omassa luokassaan :thumbup:.
Sitten.... Olikos aika-ajoissa sijat 2-10 bauttiarallaa sekunnin sisään ?
Pannaan keskinopeudeksi joku 45-46 kmh listasta peliin ja
ihmetellään montako metriä sekunnissa tuolla kyydillä edetään......
Äkkiseltään näyttää siltä, että nuo yhdeksän autoa ei taida ihan mahtua
peräkkäin, puskuri puskurissa sille pätkälle kun peli etenee sekunnissa.... :D
Ihan vaan sillä... että tuolla "oikeita" erilaisia aika-ajoja ja kisoja seuratessa
tuo kellon kertoma ei ihan tahdo avautua ja konkretisoitua normiseuraajalle.
Aivan "senttien" kierroseroista kasvaa sitten kierrosten määrän myötä edes jonkinlaiset
konkreettiset erot.
Paras anti oikeastaan on tuota kautta hahmottaa se, kuinka naurettavan pienistä
virheistä kierroksella homma kasvaa loppupeleissä "elämää suuremmiksi" eroiksi.
Katos Bone dokumenttiprojektia TV1, tulee just....
Tässä omaa videota sisältäen kisan ja palkintojen jaon.
Tuolla peräpäässä oli mukavaa ajella, kun pääsi vähän ohittelemaankin. Vaikka vähän meinasi välillä vi#uttaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gLUK_KWw7IQ
Hyvä video, oli oikein mukavaa kilpailufiilistä meidän välillä tuossa. Hyvin sait lopulta leikattua mutkassa siististi ohi. :thumbup:
Joo, rajotin heitettiin sen jälkeen kun sut kiilasin. Hieman alko veetuttamaan, kun viimeset kolme kierrosta joka mutkassa joku reikäsilmä paukutti kylkeen ja perseeseen. Pari kertaa aika huomattavallakin vauhdilla. Ite koetin ajella kiltisti. Vissiin jotkut pitää jarruja turhana keksintönä ja ajattelee, että pamautetaan vauhdit pois kaverin kyljen kautta ja annetaan matkan jatkua.
Sun videossa näkyy kun mm. tokavikalla kierroksella joku pamauttaa suoraan kylkeen 4. mutkassa jarruttamatta tippaakaan. Se tuntu jo vähän ikävälle. Törmäilijä tosin pyörähti ite ympäri siitä tempusta.
Noh, vilkasin vain sivusilmällä, että jaaha, seuraava perseeseenajaja -> kiilataan. Sit se olitkin sä.
^ Vauhtihan olis ollu ihan hyvä, jos vaan olisit pysynyt nokka menosuuntaan :grin:
Aika kovin muuten tuntuu ilmavirta tarttuvan contourin mikkiin.
[QUOTE=mattipoeka;6155065][video=youtube_share;cPzo9R94EOU]http://youtu.be
Heh, juu. Sinäkös siellä:D Noo, oli munkin ajolinjat sun edessä melkosen arvaamattomat; mutta kun ei meinannu päästä ohi niin millään....tuo sun niitti minuun (valkonen potta,musta puku) taisi kyllä mennä mun piikkiin:dunno::bisseä:
Niin; ja se seliseli:baahaahaa:...renkaat luisti niin maan pirusti ja jarrut löi lukkoon koko ajan (siitä tuo mun eteentulokin johtui):itkupilli:
Oliks siellä joku ymmärtänyt ajosuunnan väärin ku vastaan paukautti?
http://www.infinitymods.co.uk/public...flSmileyLJ.gif
Herätellääns tätä kun talvi taas tuli, perhana. Oisko kartingia taas kasaan talven iloksi? :peukutpystyyn:
Jep, liityn taasen rinkiin....:orgmp:
Niin mukana taas :thumbup:
Vois vaikka lähtee mukaan...:jpstyle:
Mä mä mä mä mä mä tuun kans...