Jogini kirjoitti
Täälläkin aika tuore kuski eli AB- kortti ollut kuukauden verran. Ikää 33-vuotta ja kiero savolainen eli Kuopiossa asustelen. 20 vuotta olen :orgmp: haaveillut ja kuukauden kokemuksella voin todeta, että onhan se ajaminen lähestulkoon parasta mitä voi housut jalassa tehdä :rakastunut:
Kaksi viikkoa sitten ostin Kawasaki ZZR1200:sen, pikkusen epäilytti, että eihän ole eka pyöräksi liian iso, mutta paljon helpompi tuolla on ajella kuin ER-6n:llä, jolla ajoin kortin. Tosi varovaisesti minä kyllä ajelen, ei ole mitään tarvetta enää tässä iässä revitellä :grin: parissa viikossa olen 1300km ajellut ja vielä toivon, että ensi viikolla saisin ajettua muutaman satasen. Aion ajaa pyörällä matka-ajoa, joten siksi ostin tuon Kawan (rakastuin siihen ensi silmäyksellä ja minun oli pakko saada se:rakastunut:). Ens sunnuntaina kyllä pyörä pääsee sitten autotalliin talviunille odottamaan ensi kevättä.
Liittyin Orgin jäseneksi ja ensi kesänä aion osallistua koulutuksiin ja rata-ajopäiviin, kun haluan oikeasti oppia kunnolla pyörällä ajamaan. Onneksi on 4,5 kk kesälomaa, niin ehtii moniin kinkereihin osallistumaan :jippikaijee:
Aurinkoista syksyä ja nopeasti kuluvaa talvea kaikille!!!