Henri kirjoitti
Risuja tampereen myymälälle.
Tehtiin jo kaupat uudesta ajamattomasta pyörästä ja maksut oli maksettu.
Pyörää hakemaan ja vaihdokki peräkärryyn. Ajomatkaa liikkeeseen 500km suuntaansa.
Paikanpäällä sitten alkaa tämå vaihdokin syynääminen.(18v vanha käyttöpyörä jossa yli 60tkm. Mittarissa)
Pyörässä oli käytön jälkiä ja näistä alkoi myyjät 2kpl kovasti kritisoimaan ja kohta se oli jo tuomittu kolaroiduksi ja minä olen ottanut kuulemma valokuvat sellaisesta kulmasta ettei näitä jälkiä näy ja jättänyt mainitsematta että olisi kipattu pyörä.
Itse näitä pieniä naarmuja ole edes ajatellu sen koommin kun olleet siinä jo varmaan silloin kun ite pyörän käytettynä ostanu
Aika äimänä olin ja mietin onko tää jotain piilokameraa vai oonko eksyny jonneki jankon betonille.
Meni sen verran tunteisiin että purin kaupat. Olisivat halunneet rahaa 750€ lisää vaan tuo koko tilanne oli niin nöyryyttävän oloista hommaa etten halunnu tätä kaupantekoa jatkaa.
Ehkä ihan hyvä niin ei tarvi tuossa puljussa mahd. Takuuasioista tapella
Varmaan samanmoista touhua olisi sekin
Saipahan ajaa sen 1000 kilsaa ransitilla prätkää ulkoiluttaen ja polttaa 100 litraa dieseliä.
Mut joo en asioi toista kertaa
Harmi kun muut puljut ei myy uutta triumphia
Myyjällä ilmeisesti tullu vähä moka vaihtopyörän hinnottelussa ja ei ole selkärankaa sitä myöntää, niin koitetaan asiakkaan syyksi laitella.
Eikä myöskään minkäänmoista pahoittelua mistään tästä vaan kyllä se annettiin ihan meikäläisen niskaan koko kura.