Tietääkseni noita ohjeita on noudatettu, poikkeuksena tuo ryhmäkoko joka on ollut suurempi kuin se 10.Lainaa:
kirjoitti
Mitä tulee siihen letkan hajoamiseen ja osan porukasta katoamiseen sieltä jonon hänniltä johtui tästä.
Minä ajoin sitä pyörää joka ikäänkuin oli kadonneen ryhmän vetäjä.
Vauhti ei ollut liian kovaa, vaan ajettiin rajoitusten mukaan +-10km/h marginaalilla vaihdellen.
Tie oli tosin ajoittain melko mutkainen ja ehkä vaativa joillekkin.
Enivei, minä huomasin että peräpää alkaa tippua kyydistä ja aloin hiljentämään vauhtia jotta loppupää pysyy mukana.
Oletin tietysti että edelläajava odottolee meitä seuraavassa risteyksessä jos jäämme liiaksi(olin ollut siihen asti edelläajavan peilien kantamassa), koska aina aiemminkin näin on tapahtunut.
Yllätys oli melkoinen kun saavuimme loppupään kanssa yhdessä seuraavaan risteykseen jossa ei ollutkaan kukaan odottamassa.
Syy siihen miksi näin kävi oli kaiketi siinä että edelläajanut pyörä ja kuski olivat ensinmäistä kertaa mukana näillä ajeluilla, ainakaan minä en ollut häntä nähnyt aiemmin.
Eli loppupeleissä vika on mielestäni siinä että varsinkin uusille ja miksei muillekin ei korostettu tätä takana tulevan pyörän odottamista ennen ajoon lähtöä.
Vika ei todellakaan ollut liian suuressa nopeudessa.
Tämän voin sanoa rehellisesti itse mukana olleena.
Jatkossa tämä kommunikaatio ongelma lienee helppo korjata hyvissä ajoin ennen ajoon lähtöä.
Lisäksi haluaisin korostaa kaikille jotka eivät ole ajeluilla olleet syystä tai toisesta, niin kyllä sinne uskaltaa lähteä mukaan ihan sen ensinmäisenkin kerran.
Tämä tapaus tällä reissulla on minun kohdallani ainakin ensinmäinen jossa letka on kadottanut häntäpään, ja olen ollut mukana useita kertoja.
http://www.moottoripyora.org/iB_html...02moto_prv.gif