Just kävin ostamassa makkarat, mitenköhän saisin ne sulle...?? (Ei tarttis kantaa koko päivää repussa...)
Just kävin ostamassa makkarat, mitenköhän saisin ne sulle...?? (Ei tarttis kantaa koko päivää repussa...)
Tänään makkaranpaisto Nurmijärvellä! Minä, Jack ja Terhis tullaan sieltä koulutuksesta... ollaan kuraisia, pölyisiä ja väsyneitä joten koittakaa kestää!
Kiitos kaikille grillaamassa käyneille, oli taas niin kivaa turista mopoista ja vähän kaikesta muustakin mukavassa seurassa :jippikaijee: . Uudet rillailut pitänee järjestää piakkoin, jotta Goza pääsee makkaroistaan eroon :)- .
:thumbup: Olette tunnollisia "oppilaita". Ensimmäisen "kotitehtäväkätkön" jo tarkistinkin :grin: .
BTW: Loggauksia on tänään tullut aika roima määrä :jippikaijee: . Onko Pleksillä tarkempaa tietoa montako (voisihan sen itsekin laskea, muttei jaksa) ja onko tullut uusi päiväennätys?
Kiitoksia tälläkin foorumilla. Turvallisesti ajelin sorakurssilta Gozan ja Jackin välissä ja ensikertalaisena oli helppo tulla porukkaan mukaan. Peukku uudelle grillausillalle! Pitää minunkin katsella ajoreittejäni niin, että josko vaikka uuden kätkön sun toisenkin voin luoda sivuille.
Muutaman Norjan kätkön tein ja Survival-kurssilla sovittiin Pohjois-Puolan kohteiden teosta kesäkuun reissun jälkeen.
Kyllä eilen tuli taas uusi ennätys. 113 löytöä :thumbup:
Mulle tuli tänään 1 löytö:
http://imgur.com/Ez1QNVp.jpg
Tämä on siis reppu. (sisältö olkoon salaisuus)
Neljässadasviideskymmenesensimmäinen kätkö tehty. Etäisyyttä toiseen kätköön n. 700m, toivottavasti tarkastajat eivät ota hernettä nenään... Tää on niiiiin makee reitti (ei katupyörille).
Katsos kun valitsee sopivan tarkkuuden, niin tuohan pyöristyy kilsaan :grin:
Mä kävin tänään lopultakin rekisteröitymässä ja luomassa heti uuden kätkön Koilliskairan/Tuntsan suunnalle. Gozalla näytti siellä jo olleen yksi reittikätkö, mutta senhän ajaa vaikka katupyörälläkin - minä vein omani reilusti "Metsähallituksen puolelle" (toki yhä laillisella tieuralla pysyen).
Itse ajoin tuon reitin 2014 itärajaa/Koilliskairaa ajellessa ja on luultavasti paras ajokokemukseni koskaan.
EDIT: Luomani kätkö
Oliskohan kyseessä gpx-tiedosto joka on siirretty google-kartalle? Aika tarkkaan on villhon maastonavi kyllä jäljen piirtänyt!! Mähän oletin Tuntsan erämaa -katköä tehdessä että nuo eivät ole virallisia/ laillisia teitä.
Ehkä kannattais!!
https://imgur.com/7IMQ9YJ.jpg
Tyhmä kysymys ja anteeksi jos aihetta on jossain vaiheessa topiccia käsitelty, mutta mistä johtuu että Mustanlahden sataman kätkö Tampesterissa ei näy kartalla? Nimihaulla löytyy kuitenkin.
T:Terppa
Ei kumpaankaan. Ja on siis näkynyt ennen ihan normaalisti. Kokeilin kirjautua ulos ja tarkastella karttaa kirjautumatta sisään ja sama tulos.
Dadaa. Tuosta oli kiinni. Kiitoksia avusta. Tupsahti saman tien muutama muukin kätkö kartalle.Lainaa:
Mikä rating-filtteri sinulla on käytössä? Näkyy ainoastaan jos filtteriksi on valittu "show all (100%)" mutta ei esim. "show almost all (about 95% or more)" asetuksella joka taitaa olla oletus.
Oliko Goza tuo kuva sieltä Fiskarsin pätkältä ? Näyttää hienolta.
Mulla oli suuri kiusaus käyttää lyhennettä viimeisimmässä tekemässäni kätkössä (Kyröskosken Pärskeet). Mutta en sitten käyttäny... Toivottavasti kätköilijät eivät nyt pahasti pety!
http://i.imgur.com/gYuWbcK.jpg
Goza on pitemmällä kätköreissulla, mitä tarkoittaa ToLoKä ?
Kuva ei näy Kyrönkankaan kesätien kätkö kuittauksessa.
= Toukokuun Lopun Kätköily
Eilen perjantaina klo 16.15 siellä Kyröskoskella... kolautin kypärän kallioon -hajosi!
Illemmalla loppui bensa 2,3km ennen bensa-asemaa.
Tänään aamulla soitettiin mulle että hotelli mistä mulla oli varaus on palanut. Semmonen reissu!
(31 löydettyä kätköä!)
Gozallakin 300 rikki poks! :jippikaijee: (kohta se menee musta ohi.... :no: )