...ajovarusteet ja kypärä päässä lepuskin alepassa ostoksilla? Ymmärrän jos käy kiskalla tai huoltsikalla vaan kääntymässä mut skydde päässä vihannesosastolla arpomassa...
Dorkaa.
Printable View
...ajovarusteet ja kypärä päässä lepuskin alepassa ostoksilla? Ymmärrän jos käy kiskalla tai huoltsikalla vaan kääntymässä mut skydde päässä vihannesosastolla arpomassa...
Dorkaa.
Tänään noin klo 19 Kuopiossa Tasavallankadulla juuri ennen "Mäkkärin" risteystä vastaan ajeli sininen ZZR1400 kakspäällä, olin bongaavinani sormimoron, olitko se sinä? Minä ajelin ZZR1200:lla motarin suuntaan. Mahtava ajokeli oli :jippikaijee:
Olitko se sinä Karvian keskustassa 14.09.13 mustalla customilla (ehkä Harikka). Aivan niinkuin olisin nähnyt orggi morotuksen?
Olitko se sinä tänään n. 14.00 jälkeen Ostolanraitilla Ähtärissä, tuli morotus mutta en heti hoksannut kun harvenmmin näkee näillä kulmilla :).
Lahdenväylällä tänään aamulla n. 10:30 maijan ja mp-polliisinsedän (tai -tädin) pysäyttämänä. Toivottavasti ei käynyt kalliiksi tai kortin päälle.
Fagervikissä siinä 40-alueella n. 15:15 oli joku kolaroinut metallinvihreän Kawan, oli poliisit ja paloautot paikalla.. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Olitko se sinä, joka tulit minua vastaan Suitiantiellä ja olit menossa Siuntion suuntaan tänään noin klo 17.15. Veit orggi-moro neitsyyteni, vihdoin :D Tunnusmerkkinä sulla puna(valko?)sävyinen kypärä, prätkää en kerennyt edes katsoa kun innostuin morostasi niin.
Muutama tunti sitten, noissa R:mäen Luhdan-kohdan nykyisessä tiejärjestelyhässäkässä selvä orkkimorotus. Nakupyörä ja varusteet enämpi semmoista maastonväristä. Ken olikin, niin pikkusen myöhästyin.
Vitttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuu uuuuu
Karvan yli mentiin ja kysy korttia sanoin et ei oo ja kävelin 20m motarii takas päin ja lausuin sopivan ajan kirosanoi
http://www.youtube.com/watch?v=3BQYb...D02ywQ6n_YNDlU
joka lauantaina kahden maissa ajelit Hormistontietä Nakkilaan päin musta-valkoisella? kyykyllä? Terhakka etusormi ainakin oli.. -Itse mustalla kawalla ja perässä vihreä kymppikawa.
Aika ja paikka täsmää ainakin tähän: http://metro.fi/helsinki/uutiset/juo...ahdenvaylalla/
Kahtasataa kännissä moottoripyörällä. Sillä lailla. :pissed:
(Jos et ollut tämä uutisen älykääpiö, niin pyydän anteeksi)
...joka ajoit juuri nyt neljän korvia 916 (vai 996) Ducatilla keskuskatua pitkin :cruising:
Sinäkö!?! Kotkassa ajoit 10 minuuttia sitten neste Huttusen ohi gixxerillä(?). Sulla oli takasatula pois paikoiltaan, hassusti pystyssä melkein selkää vasten. Yritin lähteä perään mutta ennen kun sain kypärän päähän, olit jo kadonnut. Enkä nähnyt mihin suuntaan käännyit risteyksestä. :(
Toivottavasti satula kestää kotiin asti kyydissä.
...työmatkoilla alakaa jo motoristit mennen tullen harvenemhan, mutta ehkä juuri siksi tulleeki kiinnitettyä enemmän huomiota noihin .org-moroihin (oletettuihin sellaisiin :D ):
Tänään keskiviikkona siis Jämsä-Äänekoski välillä pari bongausta:
- Jkylän "motarilla" Jkylää kohti gixxeri vähän ennen puoli ysiä aamulla
- vähän Heikkilän risteyksestä Jkylään päin (Repsol väreissä?) Honda? vähän puoli ysin jälkhen
Selekiät sormimorot siis molemmilta, huomasitteko omani vastaavan :WAZAAP: (Busa, valkoinen kypärä, perälaukku)?
Tänään sormimoroa havaittiin useaan otteeseen: Gessu (?) Finnoontiellä kolmen aikaan Villiviinin kohdila, Mikkelää ennen tuli jo toinenkin sormimorottaja vastaan heti perään.
Myöhemmin puoli neljän maissa kuvan kaunis K13S täräytti sähäkän sormimoron 1130:llä.
Kiva huomata että kyllä meitä tuolla liikkuu :;):
joka tuli tänään aamulla noin 10.20 sinisellä kyykkypyörällä mustassa nahkaasussa minua vastaan Koskelantien Itäpäässä ja iltapäivällä noin 15.00 aikoihin uudestaan mutta toiseen suuntaan:thumbup:
Itse olin liikkeellä Speed Triplellä mustassa goreasussa.
Muutamia muita org moroja tuli myös tänään vastaan esimerkiksi Nummela - rajamäki välillä iltapäivällä:cruising:
Tulit olisko ollu gixerillä vastaan karvan ennen kun itse olin Selkkiä ohittamassa selintiellä just ennen klo14 moro tuli puolin ja toisin peukkua ei kerenny :thumbup:
^tänään oli kyllä paljon pyöriä ja poliiseja liikkeellä. Pysäkillä katsoin GPS niin kävivät katsomassa renkaat ja paperit ja tenttasi minne menen. Kun kertomaani lenkkiä ajoin takaisin niin sama poliisi BMW odotti pysäkillä :) kaksi poliisipyörää kiersi Kirkkonummi/Siuntiolla 16 aikoihin.
Org moroja ei näkyny :/
:D Me ei Retkimutka-letkassa nähty (satakunnassapäin) yhtään poliisia ja oikeastaan mopojakin oli tosi niukasti liikkeellä mitä olis kuvitellu, kun ajattelee että on sentään ajokauden loppuajat ja nätti sunnuntaipäivä…
Tuli ajeltua samoilla suunnilla tossa 16 jälkeen ja siinä hieman Masalan jälkeen Kirkkonummen suuntaan ajellessa tuli ensin maija ja sen perässä mopopoliisi joka moikkasi meikäläiselle. Oleten sen olleen moikkaus eikä mikään pysäytyshuitominen, kun ei ainakaan perään kääntynyt. Moikkasin toki takaisin, kun hämmennykseltäni kerkesin. :blink:
Hetken päästä tuli sitten samallla välillä (n. 16:10 aikaan) vastaan pyörä joka ilmeisesti varoitteli kättä pyörittelemällä edessä majailevasta sinivuokosta. Siinä määrin paistoi aurinko silmiin juuri sopivasti, että pyörästä tai kuskista ei kyllä ole tarkempaa havaintoa. Mahtoiko olla Crassus tai joku muu orggilainen?
Hetken päästä olikin yksi kappale MP-posliineja bussipysäkillä, mutta näytti olevan parempaa tekemistä jotakuta onnekasta autoilijaa jututtaessa.
Olin siis liikenteessä valkoisella / siniraitaisella Speed Triplellä.
Minä olin. Aika ja paikka täsmää. Musta street triple alla ja katsoin, että vastaava oli sullakin vaan olikin speed (eipä noita ohilentäessä erota). Kypärään yritin koputella varoitusmerkkinä, mutta en tiedä näyttikö se sitten ampiaisen hätistelyn ja sadetanssin sekoitukselta? Siitä viis :)