Selkeä sormimoro Klaukkalassa Lepsämän risteys n 17:30 valkoinen Triumph Tiger ? sekä punainen mopo Bodomin suunnalla Golf kentän läheisyydessä n klo 19 :thumbup:
Printable View
Selkeä sormimoro Klaukkalassa Lepsämän risteys n 17:30 valkoinen Triumph Tiger ? sekä punainen mopo Bodomin suunnalla Golf kentän läheisyydessä n klo 19 :thumbup:
Tänään bongattu sormimoro Säkylän market työmaan kohdalla kolmen maissa iltapäivällä. Ajelit Turusta päin, pyörä saattoi olla joku Kawasaki?
Padasjoen abc:llä kolme invapysäköintiin oikeuttavaa busaa kahessa invaruudussa
JMH tais tulla TouRinki reissulta kotiopäin ohikulkutiellä siinä hiukan kasin jälkeen ehtoolla.
Jälkimmäinen tapaus taisin olla punavalkotakkinen minä punaisen Fasun kanssa, ajoin Röyläntien suuntaan ja olin juuri väistellyt keskellä tietä sotkevia lancearmstrongeja kun Hornetin näköinen pyörä tuli vastaan.
Viikonlopun saldo 700+ km, ilo irti kaudesta niin kauan kuin sitä tällaisena riittää :)
Mikäs letka tuli eilen vastaan Pukkilasta vähän Myrskylään päin. Komeeta örkki moroa pukkas melkee jokaiselta.:jippikaijee::WAZAAP: Oli n. 20 mopoa. Meitillä sellain siniin böödi alla. Aika oli n.12:30
Morot vaan teille. Nyt tietää miten heitetään kunnon örkkimoro kehiin:D näytitte mallia.
Taitaapi olla meikäläisestä kyse, punaisella Bemarilla... etenkin jos takkikin oli yhtä kirkuvan värinen ja kyytiläinen punaisissa.
Oltiin palaamassa tältä pikku reissulta: http://www.vanhamoto.net/2013/09/ham...missa-off.html <-- parista kuvasta näkyy orgimorotustyylini, näyttikö tuolta?
Joku taisi menettää korttinsa tänään aamusta tampereen ohitustiellä karkuvuoren tunnelityömaan kohdalla, oli hiukan liikaa vauhtia vasemmalla kaistalla ja ystävämme poliisi odotti tunnelin toisessa päässä.
Musta pyörä kyseessä, onko foorumilaisia? Kauaksiko aikaa kortti lähti?
hienosti sormi pystyssä joku tuli vastaan Kehä III ja vihdintien risteyksessä, hieman ennen 1700. Moi vaan :)
komea selvä orgimoro bongattu vähäkyrö-ylistaron välis 40 minutia sitten, kuka tunnustaa? :)
Olitko sinä tänään Mierolan siltakahvilassa parin kaverisi kanssa? Istuitte terassilla jonkin aikaa.
tänään jaalassa kaksi sinivalkoista pyörää kohtasivat... lapa ei noussut... vastaantullut ajeli yammulla... ja sitä seuras volkkari :)
Eilen vanhalla lahdentiellä heti siinä Mäntsälän eteläpuolella tuli vastaan n. klo 19:45 katettu, siis katolla varustettu, moottoripyörä tai skootteri :O
Jostain sieltä katon alta tuli selkeä lapanen sormi pystyssä esiin. Itse olin sinisellä transulla liikenteessä ja hämilläni ehdin just ja just lapaa heilauttaa :kääk:
Morjens vaan, ei ole tuollaisia kulkineita ihan hetkeen tullutkaan vastaan.
Komea sormimoro bongattu tänään Kuopion moottoritiellä Leväsen kohdalla kello kuuden aikaan. Sinä ajoit etelään päin tummansinisellä pyörällä. Kaikessa hämmennyksessä, kerkesin vilauttaa vaan normilapaa, eli moro vaan!
Turun eka orggimoro bongattu ihan kotikulmilla tänään, vahdontiellä n.klo19. Kauan siihen menikin :)
Itse Turussa tänää myös n. 19.05 aikoihin (jos oikein kelloa katsoin) Orikedon Tavernan risteyksen nurkilla komia örkkimoro, tulit Orionilta ja käännyit kirkolle päin.. Musta visiiri ainakin :D
Joka haparoi 12.9 klo 11:20, suht tuoreella sinisellä Triumph Trophyllä Helsingin kaivopuiston läpi 2-päällä ja meinasi päättää ajokautensa taksin alle siljan terminaalin liikenneympyrässä. Muistutus, se kärkikolmio tarkoittaa että sinun pitäisi väistaa risteävää liikennettä, eikä nykästä silmän ummessa sekaan. Mutta aika viihdyttävät etujarru/takajarru/etujarru/etujousetpohjaan/viipunvaapun/kiikunkaakun/muijanjaomanschubertinvastakkainhakkaus- shown tarjosit muille. :grin:
Tänään kaverin kanssa lähdettiin hakemaan kuvajahtikuvaa, noin kello 16:55 bembölestä vanhalle turun tielle, heti alussa tuli mielestäni reipas ORG. morotus custom kuskilta? Olitko se sinä?
Moromoro!
Oliko se orkkimoro n klo 17.30 tänään Laihian ja Vaasan välissä Alangon puutuotteen kohdassa? Oonko mä bongannut ekan orkkimoroni ? :D
Kukas tunnustaa tulleensa vastaan Nummelassa Vihdintiellä joskus hiukan ennen puoltapäivää? Ajoin itse "keskustaa" kohti sigun mustalla Möröllä. Tais siinä tulla useampikin pyörä vastaan, mutta vain yksi selkeä .org -moro. Eikä voi muistaa pyörää tai ajokamoja enää tässä vaiheessa päivää. :)