Samoin, mun terhakkaa moroa häiritsi eteen tunkeva biimeri, mutta sormi oli ojossa :thumbup:
Printable View
Musta Triple tänään pitäjänmäessä! Sormet nousi kummaltakin :) minä viininpunaisella x11 hondalla!
Tänään kilsa hirvaskankaalta jyväskylään päin siinä 16.15-16.30 välillä mustalla kyykyllä, itse olin sinisellä hondan hornetilla med puna/valko kypärällä. Elämäni eka sormimoro tuli ja empä sitten ehtinyt itse vaihtaa normimoroa sormimoroksi :orgmp2:
Tänään noin varttia vaille viisi tuli sormimoroa Porissa 2-tiellä suurin piirtein Tikkulan kohdila.
olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...
Yksittäisiä pyöriä Haminan museotiellä ja läheisyydessä, tosin ei yhtään sormi moroa, mutta oliko joku yllä mainituista letkoista mikä ajeli myös Virojoella, noin 20 pyörää, muutamia kameroita ja kohtuullisen reipasta vauhtia?
Itse tulin ohitetuksi juuri ennen Virojokea, köröttelin jonkun auton ja laukkuvarusteisen pyörän perässä (itsellä hopean värinen crosstourer), odotin "keskustaan" saapumista, niin jouduitte ohittelemaan minutkin, sori siitä mutta muuten moro vaan! :)
Tänään joku säikähti hiukan kun ohitti minut kehä 3:lla, pyörän mallia en ehtinyt näkemään, mutta ilmeisesti kuski säikähti katteissa kiinni ollutta kameraa :)
Hyvinkään Kalevankadulla tulit vastaan kyytiläisen kera tänään vähän ennen iltakasia. Orggimorotuksestasi ei voinut erehtyä, tuli siihen malliin reilusti ja näkyvästi! :thumbup: Tuntomerkeistäsi en osaa sanoa muuta kuin kirkuvan keltaisen kypärän. Sormella vastasin, mutta paaaaljon vaatimattomammin..
Moro! :)
Tais olla soosoo ja perazzi tänää heinolassa ajelemassa eteläänpäin??
3-tie, Parkanon kohdilla n. klo 13.30, sulla suunta kohti Tamperetta..... elämäni ensimmäinen org.-tervehdys! Menin ihan hämilleni. Ikinä, koskaan, en ole eläessäni nähnyt tätä legendaarista tervehdystä aiemmin. Täällä Etelä-Pohjanmaalla nämä org-tervehdykset on vissiin harvinaista herkkua tai sitten mä ajelen sellaisia reittejä missä kukaan ei koskaan tule vastaan :)
Tänään monta sormea pystyssä tuli vastaan, joista yksi ainakin vanhalla lahdentiellä haarajoen risteyksestä vähän mäntsälään päin jossa itse odottelin pääsyä risteyksestä. Mulla mustat kamat ja musta HD alla. Morottajalla taisi olla sivulaukut ja jotain mustapunaista tjsp päällä. Morjesta vaan, mää huamasin kaikki sormi pystyssä olevat liian myöhään ja laittelin vaan lapasta :)
Eli te kaikki jotka näitte mustan HD:n mustilla ajokamppeilla ja umpipotalla paippinen, sipoo, tuusula, järvenpää-akselilla tänään sorry, missasin mutta näin!:WAZAAP:
Tänään 110-tie Jorvin sairaalan kohdilla, mustavalkoinen custom (Victory?) morotteli klo 16 jälkeen. Tulin minäkin mustavalkoisella customilla vastaan :)
Paljon orkkilaisia (ja muitakin) oli tänään liikenteessä, kun keväisen lihisletkan reittiä mukaillen käväisin Kouvolassa.
Viimeisimpänä oli joku orkkilainen (punaista/oranssia pyörässä?), jonka laskin ohi Pukkilantiellä/Myrskyläntiellä ja seurasin perässä Porvoontielle/Hiidenkirnujentielle. Hyvä että seurasin, tie oli mainio enkä siellä ollut aiemmin käynyt. Kiitos johdatuksesta :)
Olitko se sinä Joensuun Niinivaaralla eilen aamukymmenissä kun kohdattiin ja yllätykseksemme molemmilla oli sormi pystyssä?
N 12:30 Vihdintien ja KEHÄ III rampilla iso musta Custom? ja sininen kotilo. Mielestäni kuski seisoskeli pyörän vieressä joten siltä osin kunnossa, toivottavasti :blink:
Sormimoro tuli vastaan neljän maissa. Olit menossa Lapinkylän suuntaan kun lähdin "reippaasti" bussipysäkiltä.
Ps. Jos tyhjäkäynti pitää omituista ääntä kannattaa tarkistaa ettei se ole vieressä oleva tuulessa koliseva liikennemerkki :P
Kouvola, Tykkimäki, tänään klo 17:08 keltanen olin-ajatuksissani-en-katsonut-tarkkaan-mikä kyykky. Oliko tallikaveri ja Goofy82?
Paikka oli Huhti, tänään kello yhentoista kieppeillä iso harmaa matkapyörä (FJR?) ja aika selkee sormimoro, olitko se sinä? Sitte joskus kuuden aikoihin illalla Vanhalla Hämeentiellä myös selkeä tapaus, pyörän väritys oli vaalea.. Meillä rouvan kans musta Blackbird alla ja mulla kalkki-musta takki ja valkomusta kypärä. Paljon oli pyöriä liikenteessä ja hyvin nousi tassu lähes kaikilla. :thumbup:
Oliks menos tänään klo 15.40 Teijoon päin mustalla kyykyllä, kohdallani sormi pystyssä? :)