Lainaa:
Jännä sinänsä, nyt tosiaan kun on taas muutama sata km lisää takana, niin näemmä tuo "ongelma" minkä luulin johtuvan progressiivisesta kaasusta, ei johtunutkaan siitä, vaan mitä ilmeisimmin tuosta asentotunnistin jupakasta. Käytännössä siis tuo progressiivinen kaasu sopii mulle varsin hyvin. Ongelmahan oli tuo n. 2/4 kaasulta 4/4 kaasulle avatessa pätkäiseminen. Enpä ole moista enää huomannut.
Mulla on pöydällä pikakaasupalikka, mutta olen vähän kahden vaiheilla asennanko sen. Mitä nyt olen ajellut niin tuntuu että olen saanut itseni kalibroitua pyörään aika hyvin. Jos joskus sais itsestään irti lähteä radalle niin sittenhän sen kai näkis onko ongelma kaasussa vai miehessä.
Lainaa:
Jossain vaiheessa, kun on rahaa voisi tuohon kyllä hommata ne clipareitten korotuspalat, muuten pyörä ei kaipaa muuta kuin ajoa (ja maalia), enkä noista korotuspaloistakaan varma ole, että ovatko välttämättömät.
Mäkin mietin helibarsien hankkimista, mutta huomasin että rannekipuun auttaa kun hiljaisissa vauhdeissa lyö munat tankkiin, saan tarpeeksi pystyn ajoasennon että ranteilla ei ole liikaa painetta. Vauhdissa taas vakiomallinen pleksi ohjaa ilmavirran rintaan niin hyvin vakiostonga riittää hyvin.