Tässä vain omia mielipiteitäni, takana n. 1000km (kaksi vuorokautta):Lainaa:
(hannu11 @ Elo. 28 2007,23:12) kirjoitti
1. Menee mukavasti matka-ajossa. Ittellä tommonen 20km suuntaansa motaria duunimatkalla. Mielestäni jopa parempi tuulenohjaus kun vanhassa pyörässäni (kawa z750). Pysty ajoasento ei väsytä, päinvastoin, kädet ei väsy niinku kyykkyasennossa. Penkki on mun mielestä yllättävän hyvä SM penkiksi. Sunnuntaina 270km Raumalta kotiin, käytännössä motaria ja tylsää maantietä. Ei ainakaan sillä matkalla perse puutunut yhtään, päinvastoin kun mennessä vanhalla. Kotarilla myynnissä myös pehmeempi geelipenkki(150 e). Kone tärisee eniten alle 3000 rpm, ei mua ainakaan häiritse motarinopeuksissa. Supermoton kuuluukin hieman täristä, tässä pyörässä se on tosi sivistynyttä. Mulla on vielä -1 piikki edessä, eikä silti ongelmia 120 km/h motarilla.
2. Melko vähän kerinny viel kokeilemaan, mutta sen vähän kokemuksella voin sanoa että toimii!! Ajettavuus ja pito katurenkailla(ottaen huomioon, että on siis asfaltille tarkoitetut) hyvä. Kiva ja varman oloinen viedä sladissa. Kauko varmaan osaa kertoa enemmän, kun pääsääntöisesti soralla ajaa.
3. Koneen kestosta varmaan vielä aika vähän kokemuksia, koska niin uus malli, että kellään tuskin mitään hirmulukemia vielä taulussa. Ulkomaisilla foorumeilla on valiteltu, että välivapaita tulee liikaa. Ittellä ei oo kummemmin tää vaivannu. Öljyt vaikuttaa kuitenki aika paljon tohon. Mulla tulee joku 12-15 tonnia kesässä, eikä epäilyttäny ostaa. Kyseessä on kuitenki kotari
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/buttrock.gif
4. Ei mitään hajua.
5. Ei, vaan samalla kuviolla kesät/talvet. Pikkusen jännitystä elämään.
Oma vanha pyörä siis oli z750. Tyypiltään siis ihan erilainen. Zeta oli enemmän kireä ja hiukan kierroskone, kun tässä taas veto alkaa kivasti alempaa. Zetassa oli niin totaallisen paska alusta, että aina oli epävarma olo kun kurveissa mentiin kovempaa. Tällä on niin orgastista ajaa mutkapätkää, kun kurveihin voi antaa mennä ihan niin kovaa kun kantti riittää kallistaa. Väitän että mutkasella tiellä tää jättää monet kyykyt jalkoihin. Suosittelen harkitsemaan myös Prestige mallia. Alusta paremmin säädettävissä ja muutenkin, onhan se paremman näkönen http://www.moottoripyora.org/iB_html...ons/inlove.gif
Vaihdoin siis -1 piikkiä eteen ja nyt kierrosalueet vastaa huomattavasti paremmin mun ajotapaa. Vielä kun saan Akrat kiinni ja uuden softan, ni johan paukkuu.
En voi kun suositella ja kannustaa ostamaan. Ylivoimasesti hauskin pyörä, millä oon koskaan ajanu. Ainoastaan Superduke pääsee melkein samoihin.
Muutama linkki, jossa poikii keskustelua em. pyörästä, jos lontoo taittuu
KTM forum
Adventurerider