En todellakaan ala tolla pyörällä mitään hulluja tehä mitä ei osaa tai mitä "luulis" osaavansa.:grin: Mut järki pääs mennään! (toivottavasti)
Printable View
Mulla taas Paytrailissa ei näyt mitään. Eikä sieltä ole mitään tullu… [5 sekkaa…] Paitsi että onkin, näköjään menny suoraan roskapostilaatikkoon.
Mielessä on ollut ensimmäiset ratakokeilut ja ajatuksena oli Ajotaito II. Kuinka perusjuttuja tässä käydään läpi eli päästäänkö radalla oikeasti ajamaan ihan kunnon nopeuksia vai kierretäänkö siellä tasaista ja maltillista vauhtia? Ajolinjat, apexit, painonsiirrot sun muut teoriat on aika hyvin hanskassa eli voiko käydä niin, että olisi parempi mennä omatoimisesti hakemaan hitaasta ryhmästä haluamiaan vauhteja vai pääseekö Ajotaito II:ssa ajamaan ihan oikeasti lujaakin?
Onkos se kauppa ollut auki tänään? Onko mitään väliaikatietoja, koska myynti alkaa uudelleen?
Näin ajattelin tehdä jos loppupäästä koulutusta saa jo ajella omaa vauhtia. En tuohon lusikalliseen nyt ihan sinäänsä usko jos on pyörällä mutkapätkiä jonkin verran ajanut ja ne rata-ajon "teoriat ja linjat" on tuttuja esim karting maailmasta. Mutta ei oppi ojaan kaada eli bookkaan itseni AT II jos vain löydän sopivan raon.
Olin käynyt radalla toista kymmentä kertaa ennen Ajotaito II -kurssille osallistumista. Olin itseoppinut muita kuunnellen hyvin vääränlaisen ajotavan ja ajoin selkeästi liian lujaa suhteessa taitoihin eli hyvin riskialttiisti.
Mene ihmeessä sinne kurssille. Siinä vaiheessa, kun kurssin vetäjät eivät enää iltapäivällä valitse vauhtia mutkaan, on näyttänyt sattuvan toisinaan kämmejäkin kurssilaisille, kun on itse valittu liian suuri vauhti mutkaan eikä sitten olekaan hallittu kaarretta. Mutkat ovat radalla paljon tiukempia kuin maanteillä eli helposti aloittelijalla on mielikuva kaarteeseen sopivasta vauhdista, joka onkin sitten liian kova suhteessa taitoihin.
Ensimmäisellä ratapäivällä ei kurssin käymälläkään Mika Kallioksi opita, vaan lähinnä saadaan perusvalmiudet omatoimiseen harjoitteluun.
Missä mennään? Tunnukset eivät toimi.
Juu ei toimi vieläkään. Lisäksi kun selailee ainakin Alastaron ekan viikonlopun liputtajien määrää niin niitä ainakin riittää, jos lista on oikeassa :P
Omalla kohalla kävi tuuri ja nyt kaikki toimi niinku pitikin, kaikilla muilla näköjään ei. Eihän näitä kukaan tietenkään tahallaan sählää, ja vapaaehtoistyönä ylläpito hommaa hoitaa jne.. Mutta aika rankasti penkin alle meni tää kaupan avaus. :)
Pääsen kauppaan, mutta kun yritän ostaa lippuja, järjestelmä ilmoittaa, ettei käyttäjätunnusta löydy.
Jeps, ei tunnista käyttäjätunnusta kaupassa.
Nyt on alkukesän liput hommattu. Kyllä tuosta uudesta varmaan hyvä tulee kunhan viimeset viilaukset saa tehtyä.
Voiton päivä, kauppa suostui myymään lippuja :jippikaijee: :grin:
Ensin valitti tunnuksen puuttumista, mutta uloskirjautuminen ja uudelleen yritys tuotti tulosta. Ensin vaan piti odotella että tulee jotain muutakin kuin tietokantavirheitä :right:
Juu piti vaan kirjautua kauppaan tullessa uudestaan sisään ja tunnisti hyvin sen jälkeen. Pari kertaa ei tosin toiminu tuotteen klikkaus linkki mut kaupan uudelleenavauksella sai tuotteetki auki ja lisättyä koriin ja maksettua hyvin. Oli mukava uusi ominaisuus tuo osallistujalistan näkyminen.
Kauppahan toimi kun "kardaani".........mulla ei ole ollut mitään ongelmia....:jippikaijee:
Huh.. Jollain ilveellä onnistuin ostamaan lipun. Tosin nyt on jotain hämärää kun palstan ja kaupan salasanat olivat eri. Noh selvitellään sitä myöhemmin...
Ei suostu päästämään kaupaan sisään. Kun olen normaalisti kirjautuneena sivulle ja menen kauppaan, heittää ulos ja pyytää kirjautumaan. Kun kirjaudun herjaa, ettei käyttäjätunnusta tunneta. Sama vika kuin eilenkin. Ei auttanut salasanan vaihto eikä mikään, ei vain pääse kauppaan. Toista tuntia tämän kanssa jo tapellut. Kait se on tyydyttävä siihen, ettei orgin päiville nyt sitten vain pääse tänä kesänä.
Ajotaito II aiheuttaa nopeuden puolesta varmasti turhautumistakin, mutta kyllä suosittelisin silti "uhraamaan" sen ekan rata-ajokokemuksen tuolle kolutuspäivälle. Mulla nyt ei ole tästä muutamaa ratapäivää kummoisempaa referenssiä sanoa mitään… Mutta, silti niin omana havaintona on että mutkapätkäajolla ei niin hirveesti ole rata-ajon kanssa tekemistä. Mutkapätkällä vauhtia rajoittaa vaan päässä olevan "reiän koko", radalla taas siitä ei oikein ole hyötyä. Sulla tota kartingratakokemusta niin tietysti nää ei ole varmaan mitenkää viereita juttuja kuitenkaan :bisseä:
Pääsin jos sisään, mutta väitti ettei minulla ole jäsenyyttä enkä voinut laittaa ostoskoriin mitään vaikka profiilin rapsa sanoo jäsenyystilauksen 2014 olevan valmis.
13:43 näyttää kauppa olevan huoltotilassa.
Jee sain haluamani liputuspaikat.
Olipahan seikkailu. Pari päivää meni päivitellessä ja ressatessa mutta sitten onnisti. Siinä tais etusivukin jo kaatua kun tuli painettua F5 oikein porukalla.
Omalla kohdalla voin sanoo et siitä kohtaa kun kauppaan pääsin kirjautumaan niin kaikki sujui erinomaisesti ja oli selkeästi esitettynä asiat. Kauppa toimi nopeasti eikä toimivuudessa ollut mitään ongelmia. Eli osoitan pienen kiitoksen ylläpidolle. Toivottavasti loppukesän ratapäivien myynti sujuu hyvin ja tästä pienestä alkuhässäkästä opitaan jotain.