Listaa päivitetty, saunamökit täynnä :WAZAAP:
Laittakaa yhteystietoja ketkä ei oo vielä laittaneet, selvitään sielä portilla pikkusen nopeammin :thumbup:
Printable View
Listaa päivitetty, saunamökit täynnä :WAZAAP:
Laittakaa yhteystietoja ketkä ei oo vielä laittaneet, selvitään sielä portilla pikkusen nopeammin :thumbup:
Pahuksen pahus.
En saanut viikonlopun jälkeen lähtevään Finn Line paattiin paikkaa ja joudun lähtemään jo 24.5 kohti Saksaa.
Nyt siis en pääse geimeihin, mutta ehkä sit ens vuonna. Leirimökki 1 yksi paikka siis vapautuu. Maksu hoidettu, joten nopein nappaa siitä "edullisen reissu paikan"
Koko porukalle tosi hauskaa viikon loppua. Olette mielessäni, kun korkkaan Alexanderplatsalla oluen lauantai iltana.:bye:
T. Iso Bandu
Kuten sanoin, nopeimmalle ilmaiseksi menee, halvalla.:kääk:
JOS sattuisin saada elämän järjestykseen (keuhkokuume ohi ja perheelle hoitajan) niin voinko tulla paikan päälle rahatukko kädessä? Voin pitää nestelinjan ni en tartte ruokaa edes :grin: Tai sitten otan pari paketti rillimakkaraa mukaan :WAZAAP:
Pitäisköhän sitä ittekkin tulla kun eräs nimeltämainitsematon kovasti hätystelee. :grin:
Edit: Niin vieläkös toi bandun paikka ois tarjolla vai ottikos Liinu sen jo?
Nojoo...kyl se yleensä on ollut niin että A) muhun sattuu ja istutaan päivystyksessä tai B) ajokunto ei ole hanskassa silloin kun kotiin pitäis lähteä, silloin voi laulaa: "Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä..." :p Mutta joo...kun otetaan niin otetaan kunnolla, juostaan alasti ja oksennetaan :grin: Tästä syystä en yleensä mökkiä ole tarvinnut, sammunut mättäälle, tullut raskaaksi (läppä läppä) :WAZAAP:
Mutta yritetään siis järkkää elämä siihen malliin, että pääsee lähtemään :rakastunut:
Enää viikko aikaa Posariin!! :jippikaijee:
Käykääs loputkin Matti-/Maija myöhäset ostamassa paikkanne aurinkoiseen Reposaareen :peukutpystyyn:
Mopo hajos et en tuu ees käymään saatana.
Tulix taas yks paikka myyntiin:-D stori ei ollu tarkotus hymyillä sivust mut bemarrin en koske jotain jupinaa saattas tulla suusta
Ruokapuolesta olisi kysyttävää. Eli onko sellasia joilla olisi jotain ruokarajoitteita? Kasvisruuan tarvetta,vegaaneja? Laktoosittomana ruoka tulee automaattisesti. Jos on jotain niin laittakaa viestiä boksiin.
Vielä on aikaa..ei paljoa mut kuitenki vielä vähän :D
Mukaan vaan jos vielä mietitte :jpstyle:
Keskiviikkona laitetaan kioski kiinni, siihen asti saatte vielä harkita :P
Onkos Liinun tilanne mikä, tuutko -Timi-:n kans meidän seuraksi?
Toistaiseksi keliennusteet Reposaareen viikonlopuksi aivan loistavat. Ilmatieteenlaitoksella peräti +21 lauantaiksi, voiko tuo pitää paikkaansakaan siellä "merellä"?? :thumbup:
Tän "manauksen" jälkeen noi muuttuu takuu varmasti vielä.. :right:
Jotta elämä ei olis järjestäjille liian helppoa niin mä vähän säädän.... Vaihdetaan satzuman ja Kriisin mökkipaikat päittäin, eli satzuma sanamökki 4 ja Kriisi saunamökki 3. Ja koska mun selkäni on edelleen leikkauksesta huolimatta kriisissä, niin valitettavasti en pääse paikalle jos ei jollain oo esim. helikopteria jolla vois mua kuskata. Joten sen nyt saunamökki 3:ssa olevan paikkani voin luovuttaa Liinulle ihan ilman korvausta, jos Liinu on paikalle saapumassa?
Noniin, ostin sitten yhren leirintämökkipaikan kun ei tuosta IsoBandusta saanut vastausta takaisin, varmanpäälle siis. Perrrjantaina nährään, ja pistäkkee samaan mökkiin kun tuo Lowkku. Uhkas kuulema tulevansa kans. :bisseä:
Voi ei.. :p
Ei vaan hienoo että pääsette messiin! :thumbup:
Totta helvetissä :jippikaijee: Mutta saitkin jo privaviestinä mun tiedot :jpstyle: Ja ainoo mikä pelottaa, on se, että tulen multipersoonana "pitämään hauskaa"! Miten saan juotua omat ja Kriisin juomat, käyttäytyä kuin Kriisi ja kuin minä itse? Piru ja enkeli olkapäillä...huh...lisää viinaa vaan koneistoon sammumiseen saakka :WAZAAP:
Vielä kerkiää mukaan/ostoksille!
Eli leirimökkipaikka ostettu! :jippikaijee:
Perjantaina ei pääse vaikka päällään seisois, mutta mihin aikaan lauantaina alkaa tapahtumaan? Jos vaikka sais luvan tulla päiväks? Ja jos hyvin käy, niin vois olla vaikka yötä... Toisaalta toi mun juomalakko on kestänyt hyvin, ja Tukholman maraton on jo viikon kuluttua, niin jäiskö sitä itseään kiusaamaan...:dunno: