Mulla peruuntu startti, pistin Mateelle jo tekstaria. Ei oo kuulemma soveliasta sluibata kemujen loppusiivousta. Prkl.
Printable View
Mulla peruuntu startti, pistin Mateelle jo tekstaria. Ei oo kuulemma soveliasta sluibata kemujen loppusiivousta. Prkl.
Paikan päällä abc vaara . Ja se yö ajo pist yv ni sovitaan illax jotain:orgmp:
Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.
Taitaa jäädä yöajot väliin... Vaikka mieli tekisikin.
Voisin lähteä messiin. Norski näyttää kyllä hiukan märkää just siihen aikaan mutta jos silloin ei sada niin tuskin myöhemminkään. Joka tapauksessa ei paljon rasita lähteä tästä aakkosille ihmettelemään.
Kiitos Bolt ja Psychedelic.alien1 ajoseurasta eilen! :D
Kaikki meni hyvin,vaikka kanttaamisen suhteen paaljon opeteltava,mut eiköhän se sieltä kokemuksen kautta sit tule,heh!:)
Lähdin sit viel käymään Keravalla ja autoilijan äkkijarrutuksen takia pannutin Kehä1 ramppia ennen :S
Mä taisin selvitä ruhjeilla,mut vituttaa se pyörä ja se homo autoilija,kuka yrittää laittaa tapaturmaa tietty mun syyksi.Se ei edes tajunnu soittaa lanssia,vaan sen teki hengenheimolainen eli random motoristi,jonka pysäytin.:orgmp:
Hänelle ja kyytiläiselle kiitos avusta tuhannesti!:polonen:
Itse ei järki kulkenut ja olin vaan heti menos sen jälkeen ku kundi haki mun pyörän tieltä,ni tarkastelemaan pyörän vahinkoja xD
Jos joku tietää tai kuulee tai tuntee ni kertokaa kiitolliset terveiset!
Täällä Töölössä viel tarkkailussa huomiseen.
Näyttäis ihan siltä, että länsi olis tänäiltana parempi suunta:right:
Sitten kun saat niistettyä räät nenästä ja pyyhittyä pölyt rotsista niin könyät vaikka tämän selkään. Se on vähän niinkuin Orgissa tapana tehdä kostoksi itselle tai kotilokuskeille:grin:
Heh,hyvin sanottu :D No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa :jpstyle:
Sopiiko jos myöhästetään starttia kymmenellä minuutilla? Eli 18.10 @ Vuosaaren sataman abc.
Ja toipumisia Made:lle, kurja homma :/
Porvoossa sataa
Heh,hyvin sanottu :D No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa :jpstyle:
Vasen peili meni paskaks ja katteet otti hyvin osumaa,sekä vaihde kiksi väänty.Eräs motoristi sano (kuka haki mun pyörän keskeltä tietä) et voi olla,et vaihteistossa kans jotain paskana,mut selvii vasta ku yrittää ajaa.
Siis mulle laitettiin tippa jo lanssissa ja kaulatuet ja mut kokonaan pakettiin,eikä puhelimessa puhuminen oikein hyvin onnistunut :blink:
Siis mulla oli päivystyksessä ihan mahtava mies hoitsu Kalle :p
Selvisin ehjin nahoin,mut kädet kipeät ja selässä päässä ja kaulas tuntu,mut ei kuvissa näkynyt mitään :peukutpystyyn:
Onneks mies säilyi ehjänä ees jotenkuten, mopoja saa kaupasta uusia :)
Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[
Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...
Kamelin paskat kumissa, tuntuis pitävän. Josko sitä kävis sit yksinään kohta pienen lenkin vetämässä :)