Zonsson & Jouni K - Taitaa tosiaan olla tämän pyörän kohdalla se, että joko pitää ulkonäöstä tai sitten likimain vihaa sitä. Mä olen aina pitänyt näistä varttikatetuista eniten ja erityisesti tämä pyörä on ollut ulkonäöllisesti mun silmään varsin nätti. Tosin HP2 Sport on paljon nätimpi..
s&s kyllä mä ajattelin päivittää jos vaan onnistuu. On kuitenkin pakko käyttää testerissä tuon rpm ongelman takia. Jos saan uuden takarenkaan ens viikolla alle, niin yritän vielä saada viikolle 15 huoltoaikaa Tampereen Heinolle. Pitkien - tässä ketjussakin moneen kertaan monologilla selvittämieni - pohdintojen jälkeen ohjelmassa on tuolloin:
- Testeri + päivitykset + rpm vian etsintä
- Ruiskurunkojen synkkaus
- Perä- ja vaihteistoöljyjen vaihto
- Tulppien ja ilmanpuhdistimen vaihto ja venttiilien säätö
Lisäksi jarrunesteet on vielä OK, mutta kytkinneste on mustaa, joten sen vaihdattamista vielä mietin. Rengas tosiaan vaihtuu jo ennen noita.
Kertoilen toki sitten tuloksista. Viimeisimmän sähköpostittelun mukaan testerillä pystyy tsekkaamaan ainakin sen, että aukeaako kaasu 100%:sti ja mikä on oikea rpm luku rajoittimelle tultaessa. Sikäli kyllä vähän mietityttää tuo päivitys, kun tuota ongelmaa lukuun ottamatta pyörä toimii todella nätisti ja toimivaa ei yleensä kannata korjata...
Edit: 25tkm kohdalla vaihtelen sitten itte öljyt ja suodattimen, jatkossa muutenkin ne huollot itse mitkä pystyy. Gulf teema houkuttelee edelleen, mutta budjetti tuskin sallii sitä vielä kauden 12 ja 13 välissä.