(Polo @ Syys. 11 2011,22:53) kirjoitti
Jo kaksi kesää ja 25000 km on tullut ajeltua K1200S puimurilla. 6 vuotta vanha laite. Ei esaa eikä ajotieturia. Lasissa nyt 55000 km.
Huoltoa tehty merkkiliikkeessä. Muutoin suht edullista työssäkäyvälle, mutta 30tkm välein suurin huolto maksaa 750€. Mutta siinä huolletaan eniten.
Mulla hajonnut vaihdenäytön anturi ja polttoaineanturi nk. filmi tankista. Kun molemmat korjattiin ja tietokonneen kanssa "kaliproitiin" niin hintaa tuli liki 600 yhteensä osina sekä töinä.
Mutta kaiken kaikkiaan tämmöinen ässä on sellainen mitä muilla merkeillä ei ole. Servoavusteiset jarrut (tosi mukavat), paralever ja telelever alusta (ei ole stefoja edessä ja ei niiaa kuin perinteinen), kardaaniveto, yksipuoleinen svingi, vääntävä ja voimakas moottori,...
No, listaa tässä tuli, mutta kuitenkin tyytyväinen laatuun olen vaikka pari vikaa on tullutkin.
Ai niin, se vähän jäi kaivelemaan kun en saanut takuuseen nokkaketjun kiristää. Se on tyyppivika ja aikaisempi omistaja olisi sen maksutta saanut ajoissa. Minä kun nyt kysyin niin ite piti maksaa. Poistaa käynnistyksessä nopeammin ketjun välyksen, nätimpi käynnistys.
On minullakin ollut pari japanilaista pyörää ja luotettavina niitä edelleen piän. Varsinkin kun pitää niin tarkasti kuin minäkin pidän.
En syyttäisi niinkään merkkiä vaan kuinka pidät pyörääsi. Siis kuinka ajat ja huollat. Näillä on enemmän merkitystä.
Tuskin vaihdan pyörämerkkiä, on nää niin mukavia vehkeitä.