Noi kartat on kyllä vähän epämääräisiä. Mun mielestä näyttäis siltä että kätkösivulla sijainti vastais suunnilleen laavu.orgin paikkaa mutta varma en voi olla kun en oo käyny tuolla. Yritän ehtiä käydä paikanpäällä viikonloppuna.
Tsekkaa se kansalaisen karttapaikka linkki!
Eli tässä.
http://imgur.com/1yj4Ltl.jpg
Kätkössä oleva paikka ohjaa tielle joka haarautuu juuri ennen rantaa. Oikea tie on lyhyen matkaa itään. Tätä tietä ei näy googlemapsissa.
No sitäkin mä oon kattonu. Onhan siinä tietenkin maasto tarkkaan mutta tie on vain suora viiva. Kaikkein tarkin teiden suhteen näyttäs olevan google kartta, missä näkyy 3 haaraa tielle. No, eiköhän se laavu löydy kun käy paikanpäällä.
Muoks. Elikä oikea paikka linee tuon kansalaisenkarttapaikan suoran tien viivan lähistöllä?
Kävin tutustumassa - hieno paikka :thumbup:
Tässä havaintoja:
- Hiekkatie (n. 200m) suht. hyvässä kunnossa.
- Huussi on. Tosin vaatimaton, mutta riittänee hätätilassa.
- Klapeja en paljoa löytänyt, eikä nekään vähät olleet kaikki koivua. Ei viitsisi räiskyviä puita polttaa se paras puku päällä. Tuon ainakin muutaman koivuklapin, mutta ne ei varmaan riitä. Jack?
Tässä vielä tarkennusta sijaintiin ja opastusta Vähikkälän suunnalta tuleville. Jos näillä ei löydä, niin sitten vaan vartoo tovin, jotta opaskoira haistaa makkaran :grin:
Joo mä voin tuoda puita :;):
Makkaranpaistoon vois ilmoittautua rohkeasti uusiakin naamoja !
Just näin :thumbup: Eikä tarvitse olla edes rohkea. Siellä on kivaa porukkaa, ja uudet on aina tervetulleita. Ei oo mikään "kuppikunta"!
Kun tarjolla on prätkäilyä, seuraa, syötävää, juotavaa, laavutunnelmaa, eikä maksa kuin omat bensat, niin pitää olla oikeasti joku syy, jos ei lähde :orgmp:
Pienellä (rengasteknisellä) varauksella mukana. Tartteeko ottaa puita mukaan?
Hienoa :thumbsup: Juu... ota vaan muutama koivuklapi, jos saat kulkemaan. Jos haluat helpottaa Jlik:n makkaramäärän arviointia, niin voit laittaa kommentin myös tapahtuman lokiin, tosin ei sen niin hirveän tarkkaa ole...
Viikonloppuna ois tarkoitus päästä käymään salpalinja museossa, ehkä sunnuntaina. Jos ei ole pää pahasti kipeänä :p
Lähetään huomenna aamulla poikien kaa ajelee päiväks ja sit saunat illalla itärajan tuntumassa. Mutta tuskin saan käytyä montaa kätköä. Kummallisia ukkoja, oon yrittäny niille puhua kätköhommasta mutta ei tunnu oikein nappaavan. Varsinaisia jääräpäitä :grin:
Niin... eihän kaikki tykkää käydä uusissa mestoissa ollenkaan. Joillekin kotimaan matkailukaan ei ole mitään. No, me ketkä tykätään, nautitaan sitten niiden muidenkin puolesta.
Toki siihen kai ei sentään kenenkään miesmotoristin jääräpäisyys riitä, ettei suostuisi Salpalinjamuseossa käymään?
Ootko Goza ite käyny uimassa kaikissa noissa uimaranta kohteissa mitkä oot tehny ? :grin:
Suskikin rikkonu satasen rajan tänään (tai ainakin lokimerkintöjen mukaan). Todella mahtavaa! :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:
:jippikaijee::jippikaijee::bisseä::;):
Härjänvatsassa en käyny lauantaiaamuna (mutta aikaisemmin olen pulahtanut siellä).
Lahnajärvellä olen käynyt 80-luvulla.
Kallvikissa kävin torstaina uimassa, Störsvikissä pari kertaa tänä kesänä, Pilvijärvellä en ole käyny tänä kesänä, Meikossa olen käynyt tänä kesänä kerran, Sääksissä kerran...
Kiitos, kiitos! Tais itseasiassa mennä satanen rikki kätköletkassa, mutta taas saamattomuuttani kuittasin vasta eilen...
Ja Pokeriajossa eilen tuli muutama kätkö kuin vahingossa :thumbup:
Taisin hieman jäädä koukkuun tähän "kätköilyyn" :p
Harmittaa vain vietävästi että hankin tunnarin jo viime vuonna. Nyt karttoja tutkiskellessa huomaan käyneeni tänä kesänä jo useissa paikoissa. Täytynee käydä Kumi Veikolla vaihtamassa uudet rinkulat alle ja pikkuhiljaa uusia noita reittejä.
Mutta hienoa tämä on. Ajelussa on nyt sisältöä ja kohteet monasti sellaisia että niistä ei joko tiennyt tai muuten vain ei ole tullut pysähdettyä vaan vauhdilla ohi.
Poikkesin makkaranpaistolaavulla. Jokunen klapi oli mutta lisää tarvitaan. Hieno paikka joka tapauksessa.
Nyt näyttäisi siltä että keskiviikkona sataa. Mites makkaranpaisto huomenna tai torstaina? Perjantaina tulee taas vettä.
Muoks. Viikonloppuna kuivempaa näillä näkymin mutta mä oon poissa koko viikonlopun. Ens viikon alku näyttää myös sateiselta.
Janakkalan ke ennuste on reilua sadetta :rant:
Mulla iltaviikko, sain vaihdettua keskiviikon eli mulle ei käy muina päivinä. :pissed:
E: yr.no myös keskiviikolle sadetta Janakkalaan.
Joo ei ehkä noin kauas viittii ajaa sateessa.... Vaikka olisikin makkaran tarjolla.
Mulle ei käy tiistai, torstai voisi onnistua. Ensi viikko sopisi paremmin.
Katotaan miten noi sääennusteet kehittyy. Ainakin ensi viikolla alkuviikosta on luvattu sadetta Janakkalaan.
Pannaritimpallakin napsahti 100 :thumbup: Pleksillä menee kohta 200. Montakohan löytyä on löydetty yhteensä ?
E: tossa pitäs varmaa lukea että montako kohdetta on löytyny yhteensä ! :tyhmäminä:
Muakin kiinnostaa kovasti paljonko on tänä kesänä tullut uusia rekisteröityneitä... ja uusia löytöjä. Eli verrattuna viime kesään niin onko kasvu jatkunut vai hiipunut? Ja sitä ensimmäistä ulkomaista kätkön kuittaajaa/ tekijää odotellessa!!!
Tossa on pala sellaista valvontanäyttöä, jota seuraan päivittäin:
Liite 7854
Perstuntumalta sanoisin, että ei ole hiipunut, vaikka usein alkuinnostuksen jälkeen niin käykin. Mutuna sanoisin, että ainakin löytöjä on merkattu enemmän kuin viime vuonna. Rekisteröitymisiäkin tulee aika tasaisesti. Jos huomenna kerkiän, niin teen vaikka jonkin kuukausitason vertailun viimevuoteen, niin saan itsekin paremman käsityksen asiasta.
Muoks: Noi pylväät on siis lukuja per päivä. Kuluva päivä on oikealla (ja otsikossa).