Kenenkäs punavalkoinen cbr oli pysäköitynä korkeavuorenkatu 37 sisäpihalta Helsingin keskustassa? Pleksissä oli org tarra..
Printable View
Kenenkäs punavalkoinen cbr oli pysäköitynä korkeavuorenkatu 37 sisäpihalta Helsingin keskustassa? Pleksissä oli org tarra..
Olitko sinä se, joka tulit minua vastaan eilen Kauhajoella. Norinkylästä päin ajelit Hangaskylän suuntaan.
Tulin sinua vastaan harmaalla jammulla.
Muutama org-moro tuli nähtyä myös Jänkhän reissulla.
Ketkäs kaksi motoristia tuli tänään vastaan Espoossa röyläntiellä noin kello 19 aikoihin, morjensteltiin ja teidän perässä seuraavassa mutkassa tuli poliisiskootteri sekä lihavankkuri ? Eihän ne teitä jahdannu :D
Te kaksi (ei mitään muistikuvaa pyörien tyypistä), jotka eilen klo 19 aikoihin Korpilahti-Joutsa välillä taputtelitte vimmatusti tietä. Kiitokset varoituksesta, olisi voinut tulla kallis iltalenkki. Oltiin liikenteessä punaisella tappelija-RSV:llä ja Husqvarna super-motolla.
Ajelulla kohti Suvirantaa tuli vastaan parikin sormimoroa... Toinen lähempänä maalia taisi olla B-king, ehkä, kun en niin tohkeissani ehtinyt tunnistaa pyöräsi mallia.. Ajelin sinisellä ysiärrällä tiellä 290 Hikiä-Turenki tiellä.
Moro vaan! :)
Tampereentiellä suuntana Pori tänään klo 16.15 . Kullaan / Leineperin kohdilla ajelit 125cc Yamahan kyykyllä iso salireppu selässä.
En ole kukkahattu ja ohittelen itsekin ronskisti autoja mutta oikeesti yrititkö tappaa itsesi? Ihan käsittämätöntä sekoilua. Ajoit esim niin lähellä sitä tukkirekkaa, että jos sieltä olisi jotain kyydistä sattunut putoamaan niin päähän olis tullu. Näytti myös hurjalta, kun poukkoilit vuorotellen keskiviivalle ja heti pientareelle kyttäämään tuleeko vastaan ketään mutkissa. Pari kertaa meinasit lähteä kamikazella vetämään autoa vastapalloon mutta veditkin liinat kiinni ja palasit tukkirekan perään, kun tajusit ettet ehdi mitenkään ohi. Lopuksi aapeli-keikalla ollut ambulanssi tuli takaa ja meinasit senkin alle ajaa, kun lähdit rekasta ohi etkä ilmeisesti katsonut taakse lainkaan? Ambulanssi joutui jarruttamaan ja taas palasit jarruttaen rekan perään, kun pelästyit hälytysajoneuvoa ja lopulta sitten ajoitkin sen imussa ohi rekasta.
Ohittaa saa ja pitääkin, kun autot ajelee alinopeutta mutta tuossa ei ollut kyllä mitään järkeä :kääk: Turvallisempia ajeluita loppukesäksi!
Kukas kumma hyönölässä someron tiellä puolen päivän jälkeen. Zetorilla tulin vastaan :)
Yksi org.-moro bongattu tänään n. klo 12.30-13 aikoihin Hämeenlinnan ja Turengin välillä. En enää muista pyörääsi, mutta köröttelin vastaan Turengin suuntaan oranssilla Zetalla yhden customin perässä. Olitko se sinä?
Ja sattuisiko olemaan orggilainen se mies, joka tänään iltapäivällä tuli Tuusulan väylän varrella olevalla shellillä kysymään multa mitä etsin kun eksyneenä selasin puhelinluettelon karttaa kadotettuani oppaani. Sain hyvät neuvot ja löysin perille. :)
Olitko se sinä joka tuli eilen Kuopion motarilla vastaan illalla kuuden aikaan etelän suuntaan. Sulla oli valkoinen pyörä jossa oli valkoiset sivulaukut sekä valkoinen kypärä. Haalari oli tummansininen ja siinä meni heijastinraita poikkipäin :)
Et moikannut epäkohteliaasti takaisin ja pahoihin mieleni koko loppuillaksi :)
Sulla taisi olla kiireempi yrittää käräyttää sitä edelläajavaa mopoa jos sillä olisi vaikka ollut 3 kilometriä ylinopeutta...
JYväskylässä eilen klo 18 maissa suunnilleen. Vaajakosken ABC:n takakaarteessa tulit vastaan. Olisko sulla ollut isohko matkaenska. Mulla oli musta Ninja. Moro sulle :bye:
Fagervikintiellä tuli siinä puolenpäivän-yhden tuntumassa vastaan jos ei kokonaan niin ainakin suureksi osaksi orkkilaisista koostunut miniletka.
Itse olin lähtenyt Leppävaarasta pikaisesti käväisemään Allright Outletissa, mutta kotimatkalla käännyin ilmeisesti harhaan, kun parin tunnin kuluttua havaitsin olevani Hangossa pizzalla :p
Kas, Hankoon minäkin eksyin, tosin pastalle. Kaikenlaisia letkoja tuli vastaan, mm. Hangontiellä ainakin sadan pyörän letka (mutta ehkä ei orgilaisia?).
Mutta mm. Otalammen kohdalla Lohjan suuntaan ajaneelta nakupyörältä selkeä orgimoro klo 18,
ja Vihdintiellä Hgin suunnasta tulleelta supermotolta(?) selkeä orgimoro 18:30.
Itse liikkeellä punaisella Biimerillä, päällä huomaamattoman värinen neonkeltainen takki ja kypärä.
Joku Org-letka tuli vastaan pohjoista kohti Kellokoskella Järvenpäästä päin 16:55 morotellen koko letka komiasti.
Järvenpään pohjoisväylällä etelän suuntaan klo 14 aikoihin tuli vastaan harmaa Suzuki Bandit komealla örkkimorolla.
Sormi osoitti kohti zeniittiä sinulla hopeanharmaan pyörän kuskilla Nikkilän vaiheilla joskus 11 korvilla aamupäivällä. Moro vaan.
Joku sojotteli sormea pystyssä kyllä NIIIN tyylikkäästi tänään (la.iltana) siin 7-8 välis Elimäen kohdilla, et ihan
on nyt pakko kysyä, että tultiinko liian kovaa kahdella Busalla vai muutenko vaan "oli ilo tavata" :D
Klo 2030 siuntion kohdalla musta kyykky. Ajoit poliiseja vastaan joiden perässä ajoin. Poliisit olivat jo vilkku päällä tekemässä u-käännöstä, mutta sen verran odottelivat minun himmailua, että luovuttivat ennen kuin ehtivät aloittaa. Ole hyvä vaan :) Toiseen suuntaan 30min aikaisemmin jollekin kirjoiteltiin sakkoa. :/ yhdelle vastaantulijalle ehdin antaa varoitusta.
Tuli kyllä selkeä .org -moro eilen 25:llä Myllylammen kohdalla joskus klo 16. - 18 -välillä. Ajoit jollain punaisella, kovasti loistavissa ajovarusteissa Hyvinkään suuntaan. Oma Aika itsekseen liikenteessä? Itse allekirjoituksen mustalla S2R:llä ja musta-puna-valkeissa ajokamppeissa.
Olitko se sinä joka jaksoit vetää perässäsi pitkää autojonoa kullan/peessin värisellä BMW K 1200 LT:llä (rek XX-MEM) tänään 16.30 aikaan Marjoniementiellä. Olit matkalla kohti Heinolaa. Ajonopeutesi vaihteli välillä 30 - 55 km/h ja ajoit mahdollisimman keskellä tietä varoen kallistamasta pyörääsi. Maalla on tapana antaa tilaa takaatulijoille, jos itse ei pysty ajamaan normaalin liikenteen tahdissa. Turvallisia kilometrejä kaikesta huolimatta :bye:
Oliks Joke parkis Auran kirkon kohdal bussipysäkil tänään noin klo 17.20...? :bye: