Syyskuun makkaranpaistosta oli jotain juttua. Somerniemen Iso-valkee on aika pitkän sorapätkän takana. Mutta mun ehdotus on tämä: http://goo.gl/maps/mF8pz On todella upea paikka!
Ja voin vetää letkan sinne...
Syyskuun makkaranpaistosta oli jotain juttua. Somerniemen Iso-valkee on aika pitkän sorapätkän takana. Mutta mun ehdotus on tämä: http://goo.gl/maps/mF8pz On todella upea paikka!
Ja voin vetää letkan sinne...
Laita eka viikko syyskuussa viikolla ? Tai vika viikko tätä kuuta ?
Minusta tuo vaikuttaa oikein hyvältä :thumbup: Kohtuullinen matka tulla vaikkapa Tampereen tai Lahden suunnalta. Toivottavasti saadaan mukaan myös muualta kuin pääkaupunkiseudulta tulevia.
Ja sopivasti myös motari lähettyvillä, jotta voi rullailla kotiin hirviaitojen välissä, jos kerkiää tulla hämärä.
Näyttääpi siltä, että motocaching palvelin ei oikein vastaa. Syynä vikaan on konesalin sähkökatko, joka oli pitempi kuin mitä upseissa riittää virtaa. Korjaus tulossa pikimmiten.
Mukana mikäli vain valitulle päivälle ei ole juniorien kilpailuja.
Mä teen tapahtuman kätköilysivustolle tonne Gozan ehdottamaan paikkaan. Mites olis 26.8. kun ens viikolle on luvattu hyviä kelejä Tervakoskelle.
Sopii olettaen että pyörään on saatu uudet rattaat ja ketjut, ei sillä oikein muuten kehtaa lähteä pidemmälle, kun ne rattaat on ihan finaalissa...
26 käy jos mä saan vaihdettua aamuvuoroon. Eiköhän onnistu. Maaemon pitää tulla kun en juo kahvia :;): (vinkki)
Ja mä tuon taas Fazerin siniset.
Saitti toimii taas!
By the way... oltiin viikonloppuna autoretkellä ja käytiin muutamalla kätkölläkin tutustumassa. Siis sellaisella, joissa olin jo käynyt prätkällä. Yksi kohde oli Salpalinja museo. Tässä muutama kuva käynnistä (laitoin ne myös kätkön kommenttiin).
Teen siitä makkaranpaistosta tapahtuman huomenna kunhan Goza päivittää grillauspaikan sijainnin. Mun mielestä se osoite Vehmaistentie 468 on kyllä kauempana kuin pari sataa metriä.
No niin, Goza päivitti sen makkaranpaistopaikan sijainnin. Pitäis löytyä tosta. Sopiiko porukalle 26.8. klo 17:30? Teen huomenna tapahtumakätkön tästä. Yritän ehtiä käydä viikonloppuna paikan päällä.
Mulle kyllä sopii, mutta monille työssä pidempään oleville voi olla haastavaa, kun tonne on kuitenkin se tunti-puolitoista matkaa pk-seudulta... Kannattaa varmaan ainakin mainita, että tuo on aloitusaika ja saa tulla myöhemminkin.
Ainakin mulle sopii 26.8. Varmaan monelle tulee tiukkaa ehtiä 17:30. Ehkä voisi mainita, että voi tulla myöhemminkin.
Eikö tää olekaan se laavupaikka?
Edit: näköjään maaemo nopeempana ehtikin ensin...
Kas. Tännehän voisi jopa ehtiä :)
Tapahtumakätkö nyt tehty. Käyn ens viikonloppuna tarkistamassa paikan ja otan valokuvia kätköä varten.
Tervetuloa!:p
Mulle sopii.
Tuli pieni moka sen makkaranpaistotapahtuman suhteen. Se meni vahingossa paikkakätköksi ja ei siten näy tapahtumissa. Pleksi, voisitko muuttaa sen tapahtumaksi. Sorry!
Muoks. Arkistoin sitten tän väärän kätkön ja tein uuden.
Parempi noin. Oon vähän epävarma muokkaamaan käsipelillä, kun helposti unohtuu jotain tai tulee virheitä. Löytämättömän kätkön poisto on tulossa jossain vaiheessa, niin pääset siitä sitten eroon (tai sitten uusiokäytät tuon ja muokkaat siitä uuden paikkakätkön).
Tässä vielä linkki makkaranpaistoon
Huhtikuun 6. päivä metsätien pää/ parkkipaikka (aivan laavun vieressä) näytti tälläiseltä:
https://lh3.googleusercontent.com/-J...2/DSC_0300.JPG
Jos paikka on laavulla, niin sitten se taitaa olla nyt merkitystä kätkön paikasta jonkin matkaa kaakkoon. En tosin ole siellä käynyt, mutta laavu.org:n mukaan sijainti on tuolla (siellä on myös Valajärven laavu geokätkö). Googlen kartassa ei kai ole sitä laavulle menevää tietä ja laavu.org:n kartasta taas puuttuu tämä, mihin kätkö on nyt merkattu. maanmittauslaitoksen kartassa näkyy molemmat
Pitää varmaan virittää joku motocaching merkintä siihen tienhaaraan, niin porukka löytää helpommin (voi olla, että ehdin itse tai sitten tarjoan jlik:lle vietäväksi).
Joo mä muistelinkin että keväällä tuolla käydessäni (kurapyörien letka) oli google mapsissä jotain outoo...
Mikä on se oikea paikka? Yritän ehtiä viikonlopun aikana käydä paikan päällä ja olis hyvä tietää se oikea paikka etukäteen ettei koko päivä mee etsimiseen (kun olis tarkoitus kätköilläkin).
Kato toi pleksin postaus, siinä näkyy oikea paikka.