Org moro tänään tikkakosken varuskunnan porttien ohi vievällä tiellä joltain customilta. Itse ajelin mustalla honda cbr:rrällä. Kukas tunnustaa?:D:orgmp:
Printable View
Org moro tänään tikkakosken varuskunnan porttien ohi vievällä tiellä joltain customilta. Itse ajelin mustalla honda cbr:rrällä. Kukas tunnustaa?:D:orgmp:
Mukana siinä 3-4:n pyörän Orkkitokassa joka tuli tänään puolikahden maissa sormet sojossa vastaan Kaunispäältä joku kilometri Ivalon suuntaan. Olimma 13 mopon porukassa palailemassa harmaa-sinisellä Fjr:llä jytinäparaatista Saariseljälle.
Tänään noin puoli seiskan maissa 9-tien Grillin kohdalla Lievestuoreella tuli nähdäkseni elämäni ensimmäinen orggimoro vastaan Jyväskylän suuntaan? Sellainen mustanpuhuva kokonaisuus, pyörää en tunnistanut, olitko se sinä?
... joka veti letkan läntiseltä Kuninkaantieltä Kirkkonummen keskustaan ja siitä pohjoiseen noin puoli seiska? Meinas Rugby-treeneissä niska vääntyä kun seurasin komeata letkaa ja yritin treenata samalla...
Ja olitko se sinä joka kauniilla sini-valkoisella Gixxerillä poistuit kehä III:ta Espoon golfin kohdalta tänään noin viiden aikaan. Harratelija videokuvaaja lienet, koska kypärässä oli GoPro kiinni. :jippikaijee:
Org-morotin varmaan 100 pyörää/letkaa välillä hki-porvoo-hki vanhaa kuninkaantietä 13-17 välillä, mutta sain vain perushanskaa vastineeksi. Yhden kerran sain V merkin jonkin maastokelpoisen pelin kuskilta. Mikäs toi on? Me olimme kaksi päällä mustalla Trumpalla tummissa kamoissa.
Tänään tuli bongattua useemman pyörän letka Rustutjärven tietämillä josta nous muutama org moro takas. Jollakin teistä tais ajosaapas tai joku muu palaa pakoputkea vasten, ku teidän jälkeen oli aikamoinen katku ilmassa :grin: Tää siis puol seiskan aikoihin.
Myös ISO kiitos sille Honda kuskille joka varotteli Katariinan sairaalan kohdalla ratsiasta joskus seiskan jälkeen.
Kolme eri letkaa näkyi vetävän Russan läpi iltasella.
Tänään neljän jälkeen tuli parit org-morot Porvoo-Hki välillä, vanhaa tietä (vaiko uutta, kun nimi on Uusi Porvoontie) ajelin avatarin Cebarilla. Myös KehäI:llä lepuskin nurkilla tuli org-moro, jäi käpälä itseltäni nousematta jostain syystä..
Valkosävyinen kyykky 14.30 54:llä sormi ojossa? Launosten säästökarien nurkilla.
Joka tänään hidastit kysymään klo 18:30 maissa, onko kaikki ok vanhalla lahdentiellä 7 km Mäntsälän eteläpuolella. Liikuit mustalla customilla ja vaikka ainoa hätä tällä kertaa oli tupakkitauko ja navin räpläystä niin kyllä se on aina hienoa huomata miten motoristi auttaa motoristia jos tarvetta.
Ai niin toki siinä oli morotkin, vaikkei tällä kertaa mallia org. :thumbup:
Oliko kyykky länteen menossa? Juuri tuohon aikaan menin siitä ohi kun olin Alastarolle menossa, ihan turistina tällä kertaa pyörään sisäänajokilometreja keräämässä. Kokeilin vaihteeksi tätä reittiä. Ajan tiedän siitä kun oli videokamera päällä vielä motarilla ja vähän jälkeenkin mutta ei tietenkään enää tuossa kohtaa. Jos länteen meni niin 90% todennäköisyys et osui. :bye:
Morotuksia tuli vaihdeltua reilusti 400 km kokonaismatkalla :orgmp:
edit: Niin ja tuntomerkkinä valkoinen hanska oli kädessä meikäläisellä.
Komea org. morotus tänään valtatie 10 Hämeenlinna-Tuulos välillä , suunnilleen 14-15.00 aikaan :). Pyörä jäi pimentoon, mutta kuskilla hanskassa valkoista, ja morotus näkyi hyvin!
Olitko se Sinä?
Me olimme kahden pyörän voimin jalat meno suuntaan ,eli Lahteen päin menossa, ja minä olin se jälkimäinen :WAZAAP:..
En tiedä huomattinko meikän morotus ...
Olitko se sinä. Perjantaina about klo 20:10 Muuramen kohdilla ysitiellä mustalla oisko ollu Hayabusalla ajelit. Ite tulin hopeisella. SV1000:sella vastaan.
Olitko se sinä eilen n. klo 20.00 Järvenpäässä st1-seltä vähän matkaa jokelantielle päin. Edelleen tulin hopeisella Sv1000S.lla :orgmp:
Ps. Reitti Joutsasta - korpilahdelle ysitielle on kokemisen arvoinen pätkä! \o/
Tänään, klo 17.15, Tammitie Turku, vihreä Kawa&sormi...sinä? :bye:
Kenelle ?? jäin kiitoksen velkaa....:respect: Perjantaina näyttelit selkeän "himmaa" merkin....Kurun ja Virtain välillä....olisko ollut joskus 17 aikoihin.
Tosin tarjoilit aiheellisen varoituksen edelläni ajaneelle matkamopoilijalle:orgmp2: jonka keltaisen liivin ajattelin tällä kertaa jättää kotilolla taakseni:bye:
Merkkisi ansiosta siirsin aikeeni ratkaisevan (€€€€) verran myöhemmäksi!
Tänään Jämsänkoskella Rekolan paikkeilla noin klo 18 ja risat, tulit vastaan Koskenpään suunnasta, Transalpilla? Tyylikäs morotus.
Dizzy taisi ajaa ohi bembölessä vajaa puol tuntia sitten? Olin undercover ihanassa taivaansinisessä viiatissa.
Olitko se sinä viininpunaisella pyörällä Martinkyläntiellä siinä junaradan ylittävällä sillalla n 16:15 :D
Olitko se sinä isolla kustomilla, joka tarjosit apua? Paikkana Kontiolahden Lehmo sunnuntaina klo 14. Itse olin pysähdyksissä bussipysäkillä puhelimessa. Isopeukku avuntarjoajalle!
hertsikka - itäväylä pätkällä tuli eka org-moro oisko ollu 19:00 aikoihin, valkoiselta nakupyörältä, kuka?
järvenpää - tuusula välillä tuli morot vaihdettua, joku tumma pyörä se oli, customi tai saatto olla joku matkapyöräkin, kello jotain 20:00 nurkilla, kuka?
tikkurilassa tuli 20:30 aikoihin morotus, kakspäällä ja loput tuntomerkit unohtu myös :grin:, kuka?
on mulla hyvä muisti mutta pirun lyhyt :bye:
ite siis tuolla oranssilla Zetalla kävin parit mutkat vääntää yksin ku ei kerenny hitaisiin :shoot:
Mp-poliisi ei moikannu takas ku moikkasin jäkessä, kovasti se kyllä muuten tuijotti :dunno:
Kangasala, tie 12, tänään 21.8. aamulla n. klo 8. Joku tummanpunaisella matkapyörällä(?) vastaantulija osoitteli sormella. Omat sormet ei ehtineet pois vanhasta tervehtimistyylistä.